{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig på jagt efter en god reciver
  • #1   27. maj 2008 Den du synes lydder bedst.. smiley Jeg er selv mere Cambridge end NAD.

• #2   28. maj 2008 For det første ville jeg vælge (som Lykkegaard siger) den som lyder bedst.

For det andet ville jeg vælge den én som matcher fronthøjttalerne. De receivere som du nævner ligger jo i en noget lavere klasse end de højttalere som nævner. Du vil både kunne købe noget, som udnytter højttalerne bedre samt kan det give nogle praktiske problemer. En 703 fra B&W skal en ret kraftig receiver bag sig, hvis bassen skal styres ordenlig. Her er hverken den nævnte Cambrigde eller NAD nok.

Hvis det skal være NAD ville jeg kigge efter den nye T785.

• #3   28. maj 2008 Imorgen modtager jeg en Vincent SV-388. Er det ikke noget for dig? smiley

• #5   28. maj 2008 okay..
    Men hvis jeg nu køber en nad, eller denon vil den så passe til den effekt du linker til..
    det er jo ikk samme mærke..?

• #7   28. maj 2008 Hvorfor ikke en Vincent SV-388?

• #8   28. maj 2008 Okay..
    HVIS jeg køber den der NAD T755..
    kan man så sætte en effekt blok til som KUN trækker front højtalerne..?

• #9   28. maj 2008 Hvorfor vil du ikke svare på mit spørgsmål?

Og ja, det kan man.

• #10   28. maj 2008 Til Mathias B: Nu kan det være, at han ikke lige har hørt den pågældende Vincent, så er det jo lidt svært at svare på, hvorfor det ikke skal være den.
    Det er jo ikke lige én man kan høre over alt. Er den i øvrigt ikke udgået den model?

Til Louis: Jeg vil i øvrigt anbefale dig, at købe en receiver som modtage lyd gennem HDMI. Alt efter hvilken Blu-ray afspiller du vælger skal receiveren også være i stand til at dekode de nye lydformater. Bruger du fx en PS3 behøver den ikke kunne dekode formaterne, så gør PS3'eren det.

• #11   28. maj 2008 når undskyld..
    Jamen alle muligheder er åben.
    Men kender ikke så meget til vincent..

Men du må meget gerne give et Resumé på hvordan sådan en den spiller da.. smiley

• #12   28. maj 2008 Andy:
    Kan en NAD T755 det..?

• #13   28. maj 2008 Den sælges stadig på diverse internetbutikker for 18.000-20.000.-

Jeg modtager den som sagt først imorgen, men den spiller efter sigende ganske fortrinligt. En anelse lys i lyden, og med et jerngreb i bassen, samt punchet i mellemgulvet. Den har en klasse lyd i stereo, men er selvfølgelig bygget til surround. Den spiller med magt !

Mvh Mathias

• #14   28. maj 2008 Nej, det kan en T755 ikke. Her er du afhængig af 5.1 eller 7.1 analog udgangen fra Blu-ray afspilleren og med det udvalg der findes i dag, så er det stadigt ikke noget at råbe hurra for lydmæssigt.

Det kan fx være en Denon AVR-1908 til 3.699,-

Derudover laver Onkyo efter min mening nogle af de bedste receivere på markedet pt. Kraft, features og pris hænger rigtig godt sammen. De høster stort alle de topkarakterer som er muligt pt.

Tjek fx denne, på siden er der også links til test:

(link fjernet)

Der er efterfølgende kommet en 606. Prisen ligger omkring 5.500kr.

• #15   28. maj 2008 okay..
    Synes da der er noget af et hav af forstærker..

Kommentér på:
Stadig på jagt efter en god reciver

Annonce