{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Lav - Middel - Høj {{forumTopicSubject}}

Hvorfor pokker er det lige at når man skal bedømme noget herinde, så skal man gå på æggeskaller for ikke at få et surt opstød den samme vej? Kan det passe at man skal give en høj til et anlæg man ikke synes er pænt eller godt for at sikre sig at få en høj tilbage? De burde da være muligt at have lov til at sige sin mening.... Det andet er sgu da for BARNLIGT...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav - Middel - Høj
  • #1   31. aug 2008 Tjah, der findes en del herinde, der bruger dette system. Hvis du vil undgå at få "hævnekarakterer", er det smartest at holde sig fra knappen der hedder LAV.
    Det er forkert at det er på den måde, men sådan skal det åbentbart køre.

• #2   31. aug 2008 Ja jeg kunne ikke være mere enig med Ole C.

Lad mig frembringe et eksempel: Du ser, at der er kommet et plastikanlæg, eller et komplet plastik surround anlæg herind, eller et bedre anlæg, med dårlige og forvrængede billeder. Du giver vedkommende LAV. Vedkommende vilhævne sig på dig selvom du har et dyrt og flot setup af en sublim kvalitet.

Dette kaldes for hævn-tørst, og det er desværre meget udbredt herinde, og det er rent ud sagt til at brække sig over.

Men sådan er det jo med de mindre begavede brugere, som ikke ved hvad Hifi egentlig går ud på smiley

• #3   31. aug 2008 Jeg vil så sige, at jeg ikke hører så meget til de såkaldte brugere mere.
    Der var en periode, hvor de bare strømmede ind, og det var sgu lige meget hvad man gjorde, så var det en LAV værdigt.

• max v
    max v Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #4   31. aug 2008 stemmesystemet er noller, der er ikke en eneste der vil finde sig i at få en lav eller middel......... Drop det stemmesystem, det er intet værd...... bare sådan en gang røvslikkeri.......

bare min mening....

• #5   31. aug 2008 ja menlig ja smiley

• #6   31. aug 2008 jeg vil nu hellere skrive en hjælpsom kommentar end at stemme
    men jeg plejer at stemme, så jeg kan se, at jeg har set anlægget engang før smiley
    men hvis jeg giver en lav/middel karakter, så prøver jeg også at give en forklaring, så personen evt kan rette op på det smiley

• #7   31. aug 2008 Ja det stemmesystem virker sgu netop som et ''røvslikkersystem'' næsten hver gang man lurer på et anlæg er der en der skriver: jeg har givet dig en høj.... smider du ikke en tilbage!!!

ubrugeligt

• #8   31. aug 2008 jeg holder mig selv fra stemmerne hvis det er at jeg mener det skulle være en LAV, men generelt er det os bedre at give en kommentar end en skide stemme, de kan jo ikke rigtig bruges til nået når de bliver brugt på den omtalte måde

• #9   31. aug 2008 uhh ja det er sket for mig 3 gange. synes simplehent er noget lort. men skal bedømme anlæg med højttalere og opsætningen.

synses det er træls at nogen kommer ind med et lorte anlæg men en pisse go skærm.

altså det er jo HIFI galleri det handler jo om højttalere smiley

• #10   31. aug 2008 Stemmesystemet fungere i og for sig fint nok. Problemet ligger i, at folk misbruger det, og giver lave setmmer uden grund. Det er det som er latterligt.

Jeg gir aldrig en lav stemme uden en såkaldt begrundelse, og det samme forventer jeg, hvis folk gir mig en lav-stemme.

• #11   31. aug 2008 man kunne lave anonymt stemmesystem... det ville hjælpe lidt på det med hævnen

• #12   31. aug 2008 Måske ville det være en god idé at afskaffe det system og så bare beholde Kommentar delen... det ville måske afskrække dem som bare giver en lav for at være latterlige... Jeg fik bla en lav stemme fordi at jeg afviste en der ansøgede om medlemskab herinde.. jeg gav en begrundelse for afvisningen og da han så kom ind fik jeg prompte en lav.. det er da for slapt...

STRAM NU OP!!!

• #13   31. aug 2008 Jesper P: den ide virker ikke helt dum, systemet burde være sådan

• #14   31. aug 2008 Min mening er at, hvis jeg syntes et anlæg skal have lavt så giver jeg det lavt. Hvis jeg syntes et anlæg skal have x-høj så giver jeg den det. Hvis der er en der giver mig lav, så kigger jeg hans anlæg, og hvis jeg syntes det er fedt osv. får han karakter efter hvad jeg syntes og ikke efter hvad han har givet. Har fået mellem, hvor jeg har givet dem x-høj osv.

Kommentér på:
Lav - Middel - Høj

Annonce