{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Lav - Middel {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det folk ikke vil høre hvorfor man har givet dem en høj men så snart man har givet dem en middel så skal de straks skrive ! ! ! har givet følgende ( http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2049 ) middel hvilket jeg synes er ok for havd der nu er på billederne ! Er det mig der er for nærrig med bedømmelserne eller kan man bare lige så godt bare give høj til alle for at slippe for div. trussel mail og gengælds lav og middel karekter !?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav - Middel
  • #1   31. maj 2006 Per N: Undre mig også meget over nogen af de "anlæg" der er herinde ! Utroligt at de bliver stemt ind.......

• #2   1. jun 2006 jep har det samme, havde givet en lav, og så plusli får jeg en masse lave stemmer af alle hans venner :S

• #3   1. jun 2006 Har taget konsekvensen... Giver (stort set) ikke stemmer mere ...

Gider ikke alt det brok...

• #4   2. jun 2006 Jeg er også holdt op med at give stemmer, da det i nogen tilfælde kun gir problemer.

Lars K: Desvære er der rigtigt mange af sådan nogle "børn" herinde, og det er kedeligt da det mange gange ødelægger et ellers skide godt forum.

Pierre

• #5   2. jun 2006 Jeg gi´r selv bedømmelserne middel, høj og ektra-høj.

Men folk må simpelthen lære, at man har hver sin smag, og der er unægtelig nogle anlæg, som ikke fortjener en høj.

Inderst inde, ved de pågældende ejere også, at deres anlæg ikke er mere end en middel værdig (medmindre de har mangel på intelligens), og alligevel er der nogen der bliver fornærmet over en middel-bedømmelse.

Størsteparten af dem jeg har givet middel, har alligevel været så fornuftige, at de har stemt på baggrund af, hvad de synes om mit anlæg, og ikke den bedømmelse de fik forinden.

Jeg er glad for de seriøse brugere herinde, men vil gå så langt som, at sige, at jeg fremover skriver en ud-stemme, til dem der kun giver hævnkaraktér/bedømmelser, da jeg ikke ser det som andet end barnligt, og temmelig useriøst.

Kan man ikke klare lugten i bageriet herinde, så find et andet bageri... Længere er den ikke.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 12
    #6   2. jun 2006 Jeg er helt enig. Efter min mening har det ikke fortjent mere end middel. (Ikke for at være uhøflig) Der er ingen grund til at kaste alle de høje bedømmelser efter folk. Det skulle jo gerne være realistiske bedømmelser, og ikke Etha Cammeron bedømmelser.. smiley

Kommentér på:
Lav - Middel

Annonce