829 visninger
|
Oprettet:
Lav - Middel {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er det folk ikke vil høre hvorfor man har givet dem en høj men så snart man har givet dem en middel så skal de straks skrive ! ! ! har givet følgende ( http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2049 ) middel hvilket jeg synes er ok for havd der nu er på billederne ! Er det mig der er for nærrig med bedømmelserne eller kan man bare lige så godt bare give høj til alle for at slippe for div. trussel mail og gengælds lav og middel karekter !?
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 AV-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 371
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 942
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 142
Gider ikke alt det brok...
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Lars K: Desvære er der rigtigt mange af sådan nogle "børn" herinde, og det er kedeligt da det mange gange ødelægger et ellers skide godt forum.
Pierre
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 38
Men folk må simpelthen lære, at man har hver sin smag, og der er unægtelig nogle anlæg, som ikke fortjener en høj.
Inderst inde, ved de pågældende ejere også, at deres anlæg ikke er mere end en middel værdig (medmindre de har mangel på intelligens), og alligevel er der nogen der bliver fornærmet over en middel-bedømmelse.
Størsteparten af dem jeg har givet middel, har alligevel været så fornuftige, at de har stemt på baggrund af, hvad de synes om mit anlæg, og ikke den bedømmelse de fik forinden.
Jeg er glad for de seriøse brugere herinde, men vil gå så langt som, at sige, at jeg fremover skriver en ud-stemme, til dem der kun giver hævnkaraktér/bedømmelser, da jeg ikke ser det som andet end barnligt, og temmelig useriøst.
Kan man ikke klare lugten i bageriet herinde, så find et andet bageri... Længere er den ikke.
maj 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 12
Lav - Middel