{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Martin J
Martin J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265

Ny projektor, men hvilken. {{forumTopicSubject}}

Skal til at handle ind til min kommende bio og er kommet frem til følgende.

2 Stk. B&W DM683 (Front)
(link fjernet)

2 Stk. B&W DS3 (Bag)
(link fjernet)

1 Stk. B&W HTM61 (Center)
(link fjernet)

1 Stk. B&W ASW610 (Sub)
(link fjernet)

1 Stk. DENON AVR-3808A
(link fjernet)

Så mangler jeg bare en projektor og ville lige høre jer herinde hvad I syntes jeg skal vælge, regner med at bruge omkring 20.000 kr på den.

Hvis der er nogle der har kommentarer til det andet jeg har valgt så er I også velkommen til at kommentere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny projektor, men hvilken.
  • #1   24. sep 2008 Det tegner til at blive en seriøs hjemme bio !

Hvis du ikke er blandt dem, der er overfølsom overfor regnbue effekt, vil jeg anbefale dig at købe en DLP projektor.

De fleste full hd projektore på markedet, giver et fantastisk billede, og er det din første projektor, bliver du ikke skuffet, uanset hvilken du vælger.

Husk at købe et godt lærred, det har nemlig større betydning for billedet end de fleste er klar over.

Du kan læse en masse på projector central og på projector rewiev, men glem ikke at se en projektor live, iden du køber den.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#2   24. sep 2008 Kent N >> Ja det skal nok blive godt, kender du nogle sider hvor jeg kan se nogle lærreder?

• #3   24. sep 2008 Prøv at søge på adeo, lissau eller cinemaster der er flere andre, men jeg er på vej i dynerne : )

Husk også at blæseren i en projector, "larmer" og det er ikke kun dens støjnivau i db du skal kigge på, men også om lyden er irreterrende for dit øre, en projector med et støjnivau på feks 30db, kan godt være mindre generende end en med et støjnivau på 28db.

Vil gerne hjælpe mere, men må hellere sige godnat, mens jeg stadig kan stave til det.

• #4   24. sep 2008 Hej Martin J. En Optome HD80 Ligger på omkring de penge som du har tænkt dig at bruge. Den er FullHD 1080p, og den er over lækker. Jeg har selv modellen mindre Optoma HD73 som "kun" understøtter 720P og en nedskalering fra 1080P til 720P. Prisen på Optoma HD73 er 10k i hfklubben.
    Ps. Hvad har du tænkt dig at bruge som DVD-afspiller og hvad har du tænkt dig at bruge som CD-afspiller?

Mvh Phillip G

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#5   24. sep 2008 Havde tænkt mig at bruge min PS3 som afspiller ind til videre.

• #6   24. sep 2008 ok

Kommentér på:
Ny projektor, men hvilken.

Annonce