{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FULL HD eller ej?
  • #1   4. okt 2008 jeg har et px 80 og det er jeg yderst tilfreds med, kender en som har pz 80'eren (full hd) og umiddelbart syns jeg ikk der er den vilde forskel, det ka selvfølgelig sikkert godt ses hvis de står ved siden af hinanden, men det gør de jo ikk smiley

• #2   4. okt 2008 okay så det vil sige at man ikke nødvendigvis skal gå efter et full hd tv? er det rigtig fårstået at full hd ikke har noget at gøre med det digitale tv signal at gøre men når man fx ser en dvd film?

• #3   4. okt 2008 Full HD er pt. 1080p = 1920x1080,
    HD ready er typisk 720p = 1280x720, men kan godt modtage et 1080p signal, det bliver bare nedskaleret til 720p.

På et 42" vil du skulle sidde meget tæt på (vi snakker centimeter), for at kunne se forskellen på 720p og 1080p's opløsning.

Det er ikke en ultimativ kvalitets angivelse at et tv er full hd. Et HD ready tv kan sagtens have bedre billede, end et full hd tv.

• #4   4. okt 2008 okay, så man kan sagtens købe et tv hvor det ikke er full hd men stadig giver et godt billed? og full hd har ikke så meget at sige med det digitale tv signal? (fra yousee)

• #5   4. okt 2008 har selv dettv, og der er absolut ingen forskel på de 2 ting.
    så det selv i butikken, og det sagde de også i den panasonic-butik jeg købte det i ..

Kommentér på:
FULL HD eller ej?

Annonce