{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD lyd uden HD receiver?
  • #1   27. dec 2008 Hej Niels

Du kan sagtens få en reciever med hd dekoder indbygge til en rimelig penget eks. fra Denon.
    Du kan også godt vælge en Blue-ray med dekoder så længe din reciever minimum har et 5.1 analog input.
    så er du glad for denne er det ikke et must at skifte reciever for at være med !

samsung laver bdp-2500 og sony laver 550s , begge har indbygget dekoder !

• #2   27. dec 2008 Det lyder da fint.. så vil jeg da overveje det når afspillerne falder lidt i pris.. Så lyden vil være ligeså god uden en HD receiver, som med en?

• #3   27. dec 2008 den er lige så god i de fleste tilfælde !! man kan godt købe for billigt !!

Samsungen har jeg selv haft kig på og den koster 2999,- det er der det hele starter !

• #4   28. dec 2008 jeg har nævnte sony bdp-s550 og der er 7.1 analog udgang og indbygget dekoder,jeg lader min denon avc-a1d forstærke signalet.
    den har kostet mig 3500,- og jeg har hd-lyd i en klasse som man ellers skal betale ret mange penge for hvis du skulle have en tilsvarende reciever med hd-dekoder.
    så hvis den reciever du har er af ordentlig kvali så ville jeg klart vælge den løsning

• #5   28. dec 2008 Jeg har en Denon 1905 som jeg lige har købt... Det vil jeg da overveje da det er billigere end en ny receiver..

• #6   28. dec 2008 du kan vist nok få sony maskinen i hifiklubben til 3290 ,-

Kommentér på:
HD lyd uden HD receiver?

Annonce