{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Valg af udstyr ? {{forumTopicSubject}}

hva syntes i om denne opsætning ?

DALI Suite C0.7 centerhøjttaler - Kirsebær

DALI Suite S1.2 subwoofer - Kirsebær

DALI Suite 2.8 højttaler - Kirsebær

DALI Suite R0.7 baghøjttaler - Kirsebær

DENON AVR-2106 surround receiver - Sort

SAMSUNG DVD-HR725 DVD-optager - Sort

SAMSUNG LE-40R72B LCD TV - SAMLE40R72B

det bliver ca 48.000 kr + kabler.

er det en go løsning ? syntes selv det er en go opsætning, men hva mener i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af udstyr ?
  • #1   28. jun 2006 jamen det lyder da meget fornuftig :b

  • #2   28. jun 2006 syntes også bestemt det ser fornuftigt ud. men når du nu bruger så mange penge på højtalere burde du næsten se om der ikke kan blive penge til en lidt kraftigere forstærker det fortjener de.


  • #3   28. jun 2006 michael S : os derfor jeg spør jer =) vil meget gerne høre andre forslag ?

  • #4   28. jun 2006 måske en Denon 2807 eller Nad 763 men det kommer også meget an på hvad du vil bruge det mest til. musik eller film? Denon har nogle rigtigt gode processorere til film men jeg synes ikke de er så stærke på stereosiden som f.eks NAD eller Harman Kardon. men det kommer jo også sidst men ikke mindst an på hvor mange penge du vil bruge på en reciever.

  • #5   28. jun 2006 michael S : vil nok hovedsageligt blive brugt til film og tv.. men selfølgelig vil jeg da os høre lidt musik. og angår pengene, ved det ikke rigtig, men nok omkring de 50 - 55000 som max.. hvertfald til at starte med..

  • #6   28. jun 2006 Hvis det næsten stort set kun er til film, vilket jeg ved der også er lagt den støreste del i ved Suite serien så er det et super setop vil jeg sige... men til musik er de noget kedlige syntes jeg....

    Og hvis det var mig havde jeg kigget på noget Harman Kardon i stedet for Denon... og hvis du kan finde penge så en ren DvD afspiller, for de er noget kedlige i afspiller delen de optager... Men igen en smags sag... og hvor stor krav man stiller til det...

    The MBG


  • #7   28. jun 2006 michael S:
    tror det bliver en Nad 763.. har lige kigget lidt på den, den ser rigtig lovende ud smiley

    Mickey G:
    omkring dvd afspilleren, så var det bare et ala forslag.. den har jeg ik helt bestemt mig for endnu.. kan os være det bare bliver dvd / HTPC istedet.. men hvordan er kvaliteten på det ? altså fra et dvd-drev ?


  • #8   28. jun 2006 os mere fordi at en HTPC er nemmere og opdatere, når Blue-ray og HD-dvd'er bliver mere udbredt..

  • #9   28. jun 2006 Altså en ren DvD er 100% det bedste... men det er det igen, smags sag og krav... self. hvis du køber en optager til 10000kr og saligner med en ren dvd til 3000kr så det jo klart af optageren er bedst... men hvis du samligner 1-1 altså samme pris... så er en ren DvD klart bedst...

    The MBG


  • #10   28. jun 2006 jeg er jo nødt il at give Mickey ret... Suite er rigtig godt til film... Og tør også sige, at de gør det godt til musik.. ( hver sin smag ;o)

    Dali suite + Harman Kardon spiller rigtig godt sammen... Havde en Denon forstærker på besøg og der blev lyden noget lys i det... Med Harman Kardon føles lyden meget blødere og varm..

    Hvad er dit budget på forstærker siden? Harman Kardon kan jo fåes i mange prisleje... men vil sige at Suite 2.8 godt kan lide lidt kraft.. Så vil tro at du minimum skal op i en AVR435, 635... Så er du godt dækket ind..

    Hvor er du fra i landet? Hvis du alligevel er fra Kbh eller omegn skal du være velkommen til at få en demo af dette setop :o)

    Mvh Tim


  • #11   28. jun 2006 Tim A: ja du har nok ret.. ved ik lige hvordan mit budget ligger på, men som jeg skrev tidligere, så ialt omkring 50 - 55.000 kr

  • #12   28. jun 2006 Hey Michael

    Dit forslag med en "omgang" DALI Suite ser jeg som meget fornuftigt.
    Lad Hifi-Klubben sætte de ønskede højtalere til (evt til en 763 som du nævner) og lad dig overbevise.

    Jeg har selv Suite 2.8 front og resten er fra .7 serien... og tro mig.. det spiller virkelig flot... virkelig lækkert design og så kan det spille virkelig højt.
    Min forstærker er en NAD 753v.2, og den kan jeg også klart anbefale, men vil bestemt ikke fraråde dig at overveje 763v.2 ;o)

    Med venlig hilsen
    Rune


Kommentér på:
Valg af udstyr ?

Annonce