{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

hans k
hans k
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

3d tv {{forumTopicSubject}}

hvad vil i mene man skal op og give hvis man gerne vil have et nogen lunde 3d tv, og hvad men dvd afspilleren skal den også være god eller kan man nøjes med en lidt billigere en uden det kommer til at skde det helt store smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3d tv
  • #1   20. jul 2011 Det er en smagssag om hvilken type 3D skærm man syntes bedst om... Men du får svært ved at få noget 3D ud af en DVD afspiller!

• #2   20. jul 2011 Du burde vente et lille stykke til så kommer der 3D fjernsyn hvor man ikk behøver sådan nogen åndsvage briller smiley

• #4   20. jul 2011 Der er jeg enig med Jesper, tror vi skal kigge langt efter en brugbar brilleløs 3D oplevelse i hjemmet.

• hans k
    hans k Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #5   20. jul 2011 ja der må man nok sige desværre men det med at man ser dum ud med brillerene for for at se det i 3d skal man jo havde dem på også ser alle lige dumme ud, men det er nu mere prisen jeg syntes der er trælst hvis flere skal se med

• #6   20. jul 2011 Samsung og LG har annonceret at de vil sælge brillefri 3D tv inden for de næste 2-3 år.... men mon ikke de vil ha en del mangler.....

3D er en gimmick lige pt og du behøver bestemt ikke vælge dit nuværende tv-køb ud fra 3D..... hvis du køber en ordentlig skærm er der faktisk en utrolig dybde og flot "3D" effekt.... flot 2D billede er stadig klasser bedre end 3D på de bedste skærme....

• #7   21. jul 2011 Jeg syntes godt nok også 3D stinker lidt. Har set det på min kammerats 12000kroners samsung ting, og var på ingen måder imponeret. Fik derimod en god solid gang hovedpine smiley Så vil jeg godt nok meget hellere se mine film i 2D. Syntes det giver en mega tam oplevelse når man kan se alt uden om skærmen ikke er i 3D, og for at undgå det skal man sidde super tæt på, eller have en MEGET stor skærm.

• #9   21. jul 2011 Ja det er rigtigt.... men det er også kun hvad Samsung og LG har annonceret.... jeg ved godt de ikke vil være konkurrence dygtige.... teknikken er slet ikke eksitererne endnu.... og kommer heller ikke inden for så kort tid....

Jeg har også selv oplevet 3D på en ny Samsung 8005 LED46" og det blinker helt vildt hvis lyset i rummet er tændt eller der kommer lys ind af vinduer.... rummet skal fuldstændigt mørklægges.... og mørklægger man rummet led skærmen af BACKLIGHT BLEED..... en skandale at skærmene fra samsung er af så ringe og meget svingende kvalitet....

men samsung er jo også et tidligere discount mærke ligesom LG er tidligere Goldstar.... svarende til prosonic.....

• #10   21. jul 2011 Dennis:

Jeg påstår heller ikke at 2D har samme dybde som 3D.... men der er flere detaljer i 2D billedet end 3D.... og samtidig fornemmer man en fornem dybde i 2D billedet....

Jeg tror sku godt Samsung kunne finde på at komme med en brillefri skærm hvis det virkelig er muligt.... for sådan som de tænker gælder det om at komme først med noget nyt selvom det ikke nødvendigvis er lykkedes for dem at skabe noget der virker.... desværre....

de skaber mange fornuftige ting. men gang på gang ser man det ikke virker færdigt.... jeg er selv overbevist om det ikke er ordentligt det de evt. skulle komme med til den tid....

• #11   22. jul 2011 fandt denne artikel.... Det er Toshiba og ikke samsung der har annonceret brillefri 3D

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1302166827

• #13   22. jul 2011 "3D kommer for det første ikke brilleløs, før om MANGE år"

Er 1 år MANGE år? smiley

"men Toshiba kunne også afsløre, at de indenfor 12 måneder har til hensigt at lancere 3D TV større end 40-tommmer, som ikke kræver 3D-briller."

• #14   22. jul 2011 samsung mener op til 3år før de er klar.... jeg mener selv der går længere før der kommer noget jeg vil smide penge efter

http://elektronik.guide.dk/Fladsk%C3%A6rm/Samsung/Ny%20elektronik/Brancheinfo/Underholdning/55tommer_brillefri_3Dtv_fra_Samsung_2373305

• #15   22. jul 2011 Dennis det er som GT 30 og VT 30 samt Samsung 8005 46LED serie....

og ingen af dem er direkte imponerende.... der er stadig i mine øjne for mange fejl og minusser ved 3D så derfor mener jeg stadig 2D er fedest at se tv på.... Der er selvfølgelig en wauw effekt men den fortager sig hurtigt.... men flottest på VT30....

men jeg foretrækker stadig mit eget tv når jeg skal se flot billede...:-)

• #16   23. jul 2011 jamen så lever 3D bare ikke op til mine forventninger.... endnu....

jeg så ikke 2D kvaliteten på skærmene.... kun samsungen.... og det var ok....

men jeg har svært ved at se mange der leverer flottere billede end min skærm.... selvom den har 2 år på bagen.... det er som om producenterne har koncentreret sig mere om 3D og tynde skærme end egentlig at vidreudvikle billedkvaliteten.... men jeg tror da gerne panasonics skærme leverer flot billede helt sikkert.... jeg har desværre bare oplevelsen tilgode....

men jeg er hvertfald tilfreds med billedet på min BV8 som jeg stadig ikke har set matchet af mange skærme

• #17   23. jul 2011 samtidig oplevede jeg desværre en del støj på VT30 og GT30.... som kunne høres mere end 3 meter fra tvet.... er det normalt at pana plasma støjre sådan??? har du oplevet det???

• #18   25. jul 2011 ok.... lidt skod.... jeg var blevet sindsyg hvis jeg havde et tv der larmede så meget....

synd producenterne satser på den måde....

• #19   25. jul 2011 de to eksemplarer jeg hørte kunne man hører omkring 3 meter væk.... og det er ikke helt iorden.... der ville jeg helt klart springe i luften hvis jeg skulle høre på det en helt film igennem...

Kommentér på:
3d tv

Annonce