1.419 visninger
|
Oprettet:
hjælp til 3d tv led. {{forumTopicSubject}}
har brug for hjælp til tv. skal være led og 3d. jeg bruger det mest til sd signal og dvd kvalitet. Der kommer af og til en hd film. Der bliver der spillet meget ps 3 på den, især gt5. Jeg bruger min computer og min ps3 til afspiller film. Skærmen skal helst ligge mellem 46 - 55 tommer og prisen helst under 13000 kr. håber i kan hjælpe. vil gerne høre negative og positive ting om de forskellelige tv. og har læst samtlige test på flatpanels. kom med nogen bud og hvorfor. har selv kigget på samsung c8705 og sony hx800 men har desværre kke haft mulighed for at samligne de to skærme
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
Men der er jo masser af super gode tilbud i samtlige forretninger, så det er bare at vælge og vrage, når du har fundet det som du syntes bedst om.
Jeg har netop købt nedenstående... men først efter at have lånt det med hjem på prøve, som der også er nogen der tilbyder!
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1283773686
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 92 Svar: 272
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 797
Og jeg må sige et stort STOP.
Hvis du kører sd og dvd kvalitet så er en stor skærm ikke det rette for dig da en stor skærm vil gøre at pixels bliver meget store!!!
Kører du din ps3 via sd signalet med gul,hvid og rød stikkene da?
Jeg kan også sige at ved sony's skærme betaler man lidt mere for skærmen, men jeg synes selv ikke at man får bedre billede, kun flottere design.
En 55" 3d led tv magen til min koster dags dato. knap 21k...
46"'eren koster dog omkring 13k hvis det er noget for dig...
Men altså mit eget tv er jeg meget glad for da det er dejlig stort, har et pænt design og så synes jeg at billedet er meget naturtro og farverigt og mangler ikke den der varme...
Det gode er også at om aftenen når jeg vil se film kan jeg skrue ned for lysstyrken og samtidig spare lidt strøm hvilket jeg har kunnet se har hjulpet en del sidst jeg kiggede på strømmåleren til mit hifi
nov 2006
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 797
Måtte selv bytte 5 film fra julen af fordi de var i dvd kvalitet
Og håber da du spiller playstation med FULL HD
nov 2006
maj 2009
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 51
nov 2006