{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.403 visninger | Oprettet:

Mikkel P
Mikkel P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hjælp til projektor lærred {{forumTopicSubject}}

Hej

Her er ved at blive sindsyg:

Jeg skal bruge et 16:9 100 tommer lærred til min benq+1000 projektor. Jeg har brugt MEGET lang tid på at undersøge hvilket lærred der ville være optimalt for mig...

Mit budget ligger omkring de 3000. Jeg ved godt det ikke er optimalt men jeg vil bare gerne have mest for mine penge ....

Jeg har kigget på lidt forskelligt men ved stadigvæk ikke om jeg er på rettet spor

Vil I ikke være søde at hjælpe mig, inden jeg ryger på den lukket, kom gerne med alternativer, det er hvad mit bedste bud er:

http://www.hivilux.de/shop/product_info.php?info=p169_Tension-Leinwand-100--mit-FB-50cm-Vorlauf-Weiss-Schienen-B-Ware.html

(link fjernet)

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til projektor lærred
  • #1   6. okt 2011 hvad med at lave et selv? se evt. mit fotoalbum

• Mikkel P
    Mikkel P Tilmeldt:
    okt 2011

#2   6. okt 2011 Tak for svaret.... Det er virkelig flot men jeg skal desværre bruge et rulle lærred...

• #3   6. okt 2011 Det fra Hivilux ser da mere eklusivt ud end de andre og det har da sådan noget spændings noget så lærredet ikke blafrer i det når man har rullet det ud.. De kan jo godt finde på at lave bølger og andet over længere tid..

Og det ser ud som om det er med elektronisk op og ned?

Men find da lige andre lærred i den prisklasse... 500 euro er alligevel en sjat..

• #4   6. okt 2011 Lasse., med al respekt for dit rullegardins gør det selv lærred, så undervurdere du hvor stor betydning et ordenligt lærred har for billedkvaliteten.

• Mikkel P
    Mikkel P Tilmeldt:
    okt 2011

#5   6. okt 2011 Tak for svarene

Hivilux næsten 1000 kr over mit budget... Har I nogle mærker man skal gå efter i min prisklasse...... jeg er total ligeglad med er der er motor eller ej

• #6   6. okt 2011 Mikkel P. Så må du sande at du nok bliver nødt til at hæve dit budget lidt?
    Det gode ved det der hivilux frem for de andre du har kigget på er at det ikke kommer til at bølge i det. Det vil de andre uden tvivl gøre over x antal tid.

Besides din projektor har Fuld HD, men lærredet er det halve af billedet.
    Køber du et (sorry for mit ordvalg) skod lærred skyder du dig selv i foden.

Så er billedet så ringe at en 720p med et godt lærred nærmest bedre..

• Mikkel P
    Mikkel P Tilmeldt:
    okt 2011

#7   7. okt 2011 Hey Kristian

Jeg tror jeg sparer lidt mere op, har du nogle mærker som du synes jeg skulle kigge på?

• #8   7. okt 2011 http://www.av-connection.dk/?ML=255

Du kan prøve at kigge her smiley

Jeg kan personligt godt lide Projecta Home screen lærredet da det giver et godt kompromi mellem kvalitet og pris...
    Skal det være totalt high end er vi nok ovre i noget lissau LS frame..

Om du skal vælge med 1.0, 1.1 eller 0.9 i gain aner jeg dog intet om..
    Men jeg vil tro at det er en god idé at vælge true color / ISF lærredet frem for std..

• Mikkel P
    Mikkel P Tilmeldt:
    okt 2011

#9   15. okt 2011 Hey Kristian

Tak for alle dine svar... Har kigget lidt på dette http://www.qualityscreen.dk/default.asp?Action=Details&Item=4000 ved dog ikke, om kvaliteten er ok..Pro-cinemas mål ikke passer helt til det optimale for mig.

Mikkel

• #10   15. okt 2011 Hvor stort et billede kan den projektor du har lavet lave af billede da? Du kan jo stille på det med zoom knappen og så det jo bare at få så stort billede som muligt smiley

Men qualityscreen er rigtig fint til prisen smiley

Kommentér på:
Hjælp til projektor lærred

Annonce