{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Hvilken projektor??? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder.

Jeg vil gerne opgradere fra min Optoma HD65, da jeg gerne vil op i et større lærrede også, og derfor gerne vil op på full hd.

Har i nogle kvalificerede bud på hvilken projektor jeg skal gå efter? prisen er desværre begrænset til omkring de 6-7k.

Glæder mig til at høre fra jer. vh lasse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken projektor???
  • #1   6. okt 2011 Jeg vil anbefale dig at besøge din lokale hifiklub som udgangspunkt, se gerne flere forskellige produkter og se om du kan se forskel overhovedet..

Derefter så læs tests og gerne tag ud til bla. av-connection og andre og se hvad de har at byde på..

Jeg kan se Optoma lige er kommet med 3d projektorer.. og benQ har altid været rigtig god billed kvalitet i mine øjne..

• #2   6. okt 2011 tak for svaret, jeg søgte dog mere nogle inputs fra folk der har set og prøvet projektorerne, idet hifiklubbens udvalg er meget begrænset, og hurtigt kommer over min prisklasse.

• #3   6. okt 2011 Det også et lidt skrabet budget efter min mening... JEG synes man får mest for sine penge omkring de 10.000... men det betyder jo ikke at det passer smiley

Kommentér på:
Hvilken projektor???

Annonce