{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Projektor ?
  • #2   16. nov 2012 5-8 kilo ? eller er det for lidt ?

• #5   16. nov 2012 For at kunne hjælpe mere kunne oplysninger om rummet være godt. Kan du mørklægge? Hvor langt væk fra lærred sidder du, kan den hænge i midten eller har du brug for den har lensshift, skal det være LCD, DLP eller JVC's eget system. Der er maaaange ting der skal være på plads inden køb for at få den bedste projektor til prisen.

• #6   16. nov 2012 hm, ja der er lidt mange ting, men mente egentlig også hvad det er man skal kigge efter når man kigger projektor ? er det kontrasten der skal være god eller er det lumen etc.. har ingen forstand på det så vil høre hvad det er godt og skidt og kigge efter

• #7   16. nov 2012 Jeg har lige købt denne model istedet for min LG 720p.
    http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/projektor-og-projektorlarred/EHTW3200/epson-projektor-eh-tw3200

Er ganske godt tilfreds.

• #8   17. nov 2012 Man kan stort set ikke sige at den projektor X3M har købt passer til dit rum selvom den er perfekt til hans. Hvis du kan mørklægge dit rum totalt er der ingen grund til at gå efter en med stor lumens. Kan du ikke mørklægge rummet skal du have en med større lumens og måske vælge et gråt lærred så det hjælper med sort niveauet. Kan den ikke hænge lige i midten af rummet skal den have lensshift hvis du da ikke skal ødelægge billedet med den indbyggede keystone.
    Sidder den meget tæt på hvor du sidder vil du blive træt af en der larmer.
    Har du tendens til at se regnbue effekten på DLP.
    Det er bare nogle af spørgsmålene så man kan altså ikke bare sige at min er bedst og så tro den er god til dit rum. Siger det kun for at hjælpe dig så du ikke fortryder købet. Tjek evt. www.biojensen.dk og så læs om forskellene på LCD, DLP, LED og D-ILA og tag også et kig på lærreder som er mindst en ligeså vigtig del.
    Dermed ikke sagt at dem folk nævner er dårlige, det er bare værd at få med om de passer til dig og det er jo det vigtigste.

• #9   17. nov 2012 Og køber du brugt så for alt i verden få lov til at se den i brug inden du køber. Er pæren slidt kommer du nemt af med 2000 kr ekstra for en ny pære, og er det en LCD projektor kan panelerne også slides. DLP bliver dermed så god som ny igen. Men ikke lav panik køb, sæt dig ordentligt ind i det og tag ud til nogle butikker og få en føling med hvad det er du vil købe. 6-8000 kr er jo ærgerligt at give hvis du ikke bliver tilfreds.
    Mvh Kristian

• #10   17. nov 2012 Jeg er fuldstændig enig i alt hvad Kristian f skriver

• #11   17. nov 2012 Mange tak for det fornemme svar smiley Skal ud i av-connection nu her om lidt så må jeg lige høre hvad de har at sige smiley
    Men tak for det gode svar smiley

• #12   17. nov 2012 Det vik være en rigtig god idé at tage stilling til de spørgsmål der
    er stillet her inde , samt måle lidt i dit rum

• #13   24. nov 2012 Hejsa, fik du set lidt demoer og har du måske købt ny eller brugt?
    Bare lidt nysgerrig smiley

Kommentér på:
Hvilken Projektor ?

Annonce