{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Mathias B
Mathias B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Samsung 55" 3D - Hjælp til lyd valg {{forumTopicSubject}}

Har solgt mine DALI'er og min forstærker..
Så nu har jeg kun mit 55" samsung 8serie...

Jeg har i tankerne at jeg godt vil have Beolab's 6-8000 serien
og så en trådløs Subwoofer(behøver ikke være B&O)
og en forstærker som selvfølgelig kan give lyd til Beolabs (de er aktive) og så connecte til en trådløs woofer.
Forstrækeren skal selvfølgelige have optisk lyd indgang da det er hvad mit TV spytter lyd ud igennem.

Kom frisk smiley har brug for hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung 55" 3D - Hjælp til lyd valg
  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    mar 2013

#2   9. apr 2013 Ja men så skal jeg jo rende og slukke dem i tide og utide smiley Nemmere med en forstærker (så man kan tænde og slukke dem, justere lyd osv..) og vil jo godt have en trådløs woofer til at trække det meste af den tunge bass

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    mar 2013

#3   9. apr 2013 Men må da sige tak, for havde slet ikke tænkte på dac converteren smiley

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    mar 2013

#5   9. apr 2013 hmm ja okay, Men så skal jeg bruge "meget" tid på at vælge om lyden skal gå ud af TV'et eller ud fra "optikken" depends on om jeg skal se nyhederne om morgnen eller se en film om aftenen smiley og hvad så med den trådløse woofer

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    mar 2013

#8   10. apr 2013 Grunden til at subwooferen skal være trådløs, er at jeg vil have gemt den lidt væk fra TV "området" og ikke vil have en ledning til at gå langs vægen der hvor jeg nu end placere sub'en. Meget fin DAC du har fundet der, havde ikke lige forstille mig at jeg bare skulle ha den stående fremme (den er jo pæn nok) og så bare slukke/tænde for den smiley
    Håber du forstår mig nu?

Kommentér på:
Samsung 55" 3D - Hjælp til lyd valg

Annonce