{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

nu skal jeg vide det inden jeg køber:D {{forumTopicSubject}}

front: dali ikon 5
bag: dalie ikon 1 ville det være okay eller skal man have 2? tror ikke jeg ville kunne høre forskel på det på mit 12 m2 værelse tror i?
center: dale ikon vokal 2
sub: for det passer bedst ind i film og sættet skal passe tror i så det ville lyde bedst med en dali ikon sub..?
eller hva med en svs pb 10 tror jeg den hedder. eller veldyne 800 ?

også vigtigst af alt skal have en god forstærker skal kunne få lyden til og flyve for højtaler til højtaler og spille fed 2.1 lyd til musik.. når man ser film skal det være som at være der life.. har kigger på harman kardon 235 eller 335 elller 440 eller denon 1907 eller denon 2307 eller nad men den kan ikke 7.1 når det engang kommer og har ikke råd til en ny.. og ville gerne prisen ikke var for høj men hvorfor en forstærker ville kunne klare det rigtig godt..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu skal jeg vide det inden jeg køber:D
  • #2   26. feb 2007 jeg ville helt klart os vælge Ikon On-Wall baghøjtalere.. jeg regner selv med at købe Ikon serien til sommer.. dog med Ikon On-wall og så et par Ikon 6 eller 7 istedet for 5..

men rigtig fed serie smiley og et godt valg syntes jeg smiley

ang forstærker. syntes jeg du skal kigge efter en Denon, de er ikke så dyre igen.. når du som du siger, gerne vil ha en 7,1 forstærker.. hvis du vil ha en tilsvarende NAD 7,1 forstærker, koster den minimum 12000 kr
    hva må forstærkeren koste ?

• #3   26. feb 2007 hov skrev forkert ment også ikon 6 også on wall hmm jamen så skal jeg vel købe den der denon 2307? den må hvert fald ikke koste mere så..

• #4   26. feb 2007 og jeg ville vælge veldyne

Kommentér på:
nu skal jeg vide det inden jeg køber:D

Annonce