{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Analog til digital {{forumTopicSubject}}

Hej alle! Jeg vil gerne have lyd fra PS3 over i min forstærker men den har ikke Digital optisk indgang (eller hvad det hedder) Har set at man kan få en konverter der laver Digital optisk om til analog phono..! Vil det være bedre eller dårligere lyd end hvad jeg gør nu (kører HDMI i tv og så jack/phono stik i forstærker - lyder ikke godt nok!)? Kommer det til at lyde dårligere end hvis jeg havde forstærker med Digital? Takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analog til digital
  • #1   24. aug 2008 Overskriften burde være omvendt smiley

Du skal sådanset bare have en DAC. Problemet er bare at det som udgangspunkt kun er stereo, men hvis jeg forstår dig rigtig, så er det også formålet?
    Med hensyn til kvaliteten, så tror jeg ærligtalt ikke det er muligt at få en ekstern DAC som ikke er mindst, dobbelt så god som alle mainstream konvertere i div. surround apparater smiley

Det er til gengæld nok ikke en billig løsning, og du skal nok regne med 1-2000kr. for de billigste! Men du kan ofte finde dem brugte i div markeder, eks. her på siden, eller hifi4all.dk o.lign.

• #2   24. aug 2008 Eks. denne her: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=88618

Ekstrem vellydende DAC (har den også selv smiley Godtnok uden strømforsyning, men som han skriver, kan man selv lave en... Dog skal man være lidt forsigtig med jack stikket, og det er givetvis også derfor han har brændt sin af.
    Men tør godt vædde min gamle hat på at du ikke får en bedre DAC til de penge!

Kommentér på:
Analog til digital

Annonce