{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

hjælp til et par fornyftige højtalere {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger ^ ..
- jeg har planer om at købe en surround receiver fra
HK, model AVR347. MEN, hvad for nogle HT vil i købe ?
eller hvilke højtaler passer bedst til en surround receiver fra HK 347,? har hørt at GV IKKE passer til surround sound?.
- send nogen link :b

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til et par fornyftige højtalere
  • #2   8. mar 2009 har ikk god afaring med at købe brugte højtalere

• #4   9. mar 2009 Hvad er GV?.

ved ikke hvad der passer 100% bedst til din H/K 347 men kan min trække nogen E770`er så kan din sikkert også trække så meget andet sjovt smiley

• #6   9. mar 2009 Der findes mange gode brugte højttalere rundt omkring i landet.

Hvis man har en lille smule forstand på lyd, kan man aldrig købe katten i sækken. Det er bare et spørgsmål om at tjekke varene ordentligt efter.

• #7   9. mar 2009 jacob l: mente CV Cerwin Vega smiley
    jesper s: jeg søger et par gulv HT ellers tak for linket ..

søger et par Gulv HT der spiller rent og lækkert når man ser film. men også når jeg høre musik.

altså søger også center, og surround HT. Har sub

• #8   9. mar 2009 min fætter har harman kardon surround receiver,
    han køre med et par lækre JBL HT (S412P/230 det er ikke denne model men modellen hvor der er to sub/bas) og det SPILLER bare.
    - har også set om jeg kan finde dem men ved ikk hvad modellen hedder. og de blir vist ikk produceret mere, men hvis i ved hvad modellen hedder må i godt lige sige til .. det blir da højtalerne engang :b

• #10   9. mar 2009 jacob S: okay, hils din onkel og sig at de HT han har designet er rigtig lækre både i design og finish :b er grusom misundelig smiley men ja, det er jo bare og ligge hovedet i blød og lave en masse tegninger så kommer det HT kabinet man godt vil have, i stedet for man køber en HT man godt vil ha anderledes ...
    men tror ikk der er mange der køber (bare F.eks.) to gulvHT til 20,000 - 25,000 og laver dem om smiley

• #11   9. mar 2009 har i nogle links til kvalitets HT til en rimelig pris ?

Kommentér på:
hjælp til et par fornyftige højtalere

Annonce