{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Philip H
Philip H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Hjælp vedr. et par Jamo D365 højtt. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ved ikke særlig meget om hifi og den slags, så vil blive rigtig taknemmelig hvis der er nogle der kan hjælpe mig.
For det første må i gerne skrive hvad i synes om et par Jamo D365 til 1000,- og hvad jeg skal have for at trække dem? hvordan får jeg det bedste ud af dem, m.h.t til kabler og forstærker/reciever smiley
Har hørt at det er godt at bi-wire, men hvad er det`?
er ret "lost" inden for hifi, vil bare gerne have nogle højttalere den kan spille forholdsvist højt, og med god bas.
Venlig Hilsen Philip.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp vedr. et par Jamo D365 højtt.
  • #1   1. aug 2009 Vil mene man kan få noget der er bedere til de 1000kr. Eks skal jeg selv have mig et par dali 450 som har fået meget ros.

vi gav 400kr for de jamo 265 = 12" som vi har på mit arbejde (maskinværksted)

Men hvis du køber Denon, yamaha, NAD, H/K forstærkere så går du ikke helt galt i byen.

• #2   1. aug 2009 Højttaleren er glimrene hvis du ønsker en højttaler som kan spilel højt og uforvrænget.

Hvis du ønsker en detaljeret lyd, skal du kigeg efter en anden model.

Jeg ville hellere vælge en anden Jamo Power model. Eks. Power 365 eller 565/555. Det er en meget bedre højttaler. De spiller meget bedre og er bygget af bedre materialer. Dog skal du være opmærksom på mørnet ophæng.

Men til 1000 kroner er Jamo D-365 en udemærket spille-højt højttaler, som osse har en lav drifteffekt, hvilket betyder at du akn spille højt med dem på en forholdsvis lille forstærker.

Vær dog opmærksom på at i D-365 sidder der nogle store diskanthorn. Disse er bygget i en lidt billig plastik, som kan snakke med når du spiller. Dette kan løses med dæmpningmateriale til bildøre. (asfalt/blygummi)

• Philip H
    Philip H Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #3   2. aug 2009 Tak for jeres indlæg, det var pænt af jer.!
    Allan: Kan du forklare det lidt nærmere vedr. det med dæmpningsmateriale ?

• #4   2. aug 2009 Tror det er noget som det her han mener.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=2968883742&n=1199145607

Kommentér på:
Hjælp vedr. et par Jamo D365 højtt.

Annonce