13.287 visninger
|
Oprettet:
Dali Blue 6006 ? {{forumTopicSubject}}
hej har kigget på nogle Dali Blue 6006. hvad kan i sige om denne højtaler? er en ung fyr på 17, så gør ikke noget hvis den kan levere lidt dybde - men må også gerne kunne spille godt
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 62
Hvis du får spændt en ordentlig forstærker foran, så kan de faktisk spille ganske flot. Du får en højtaler der kan spille meget højt, og som faktisk også har en ganske fin bund, taget i betragtning at det er 2 stk. 6" basser der sidder i hver højtaler.
Hvis du spørger mig, så vil jeg mene, at det er en klassisk rock højtaler. Diskanten bliver ikke skinger, mellemtonen følger fint med hele vejen op, og så kan basserne sagtens bevæge sig.
Det skal lige siges, at jeg både har haft Concept 1,2 og 6, Dalie Blue 2002, 6006 og 8008(står stadig hjemme i hytten) og så for at sammenligne lidt med deres dyere modeller, så har jeg PT. et sæt Evidence 870 sat til min forstærker.
Hvis du sammenligner med deres Concept serie, så får du IMO en helt anden højtaler. Den spiller mere detaljeret, og diskanten har ikke samme skingre klang.
Så for at summere op, så er det en ganske glimrende allround højtaler. Og så er prisen jo bestemt overkommelig. De kan anskaffes for 1500-2000 brugt på bla. DBA
apr 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 35
Man får ihvertfald nogen gode højtalere, til den brugt pris de ligger i pt. efter min mening
jan 2009
Tjekkede lige dit setup. Sjovt, jeg troede ikke der fandtes ret mange andre med et stæ Evidence 870 i hvid. Jeg har præcis samme sæt
apr 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 35
Jeg må indrømme at jeg selv har lakeret dem hehe. Jeg vidste slet ikke at man kunne få dem i hvide
jan 2009
aug 2012
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 34 Svar: 233
Dali Blue 6006 ?