{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dali Blue 6006 ?
  • #1   29. aug 2011 Det er en ganske glimrende Allround højtaler.

Hvis du får spændt en ordentlig forstærker foran, så kan de faktisk spille ganske flot. Du får en højtaler der kan spille meget højt, og som faktisk også har en ganske fin bund, taget i betragtning at det er 2 stk. 6" basser der sidder i hver højtaler.

Hvis du spørger mig, så vil jeg mene, at det er en klassisk rock højtaler. Diskanten bliver ikke skinger, mellemtonen følger fint med hele vejen op, og så kan basserne sagtens bevæge sig.

Det skal lige siges, at jeg både har haft Concept 1,2 og 6, Dalie Blue 2002, 6006 og 8008(står stadig hjemme i hytten) og så for at sammenligne lidt med deres dyere modeller, så har jeg PT. et sæt Evidence 870 sat til min forstærker.

Hvis du sammenligner med deres Concept serie, så får du IMO en helt anden højtaler. Den spiller mere detaljeret, og diskanten har ikke samme skingre klang.

Så for at summere op, så er det en ganske glimrende allround højtaler. Og så er prisen jo bestemt overkommelig. De kan anskaffes for 1500-2000 brugt på bla. DBA

• #2   30. aug 2011 Er det ikke 2 stk 6,5" som fungere som bas/mellemtoner og 1 stk 6,5" som kun spiller bas?

Man får ihvertfald nogen gode højtalere, til den brugt pris de ligger i pt. efter min mening smiley

• #3   30. aug 2011 Jo du siger vist noget Søren. Tror min hukommelse halter lidt - og så har bettebror endda et sæt. Skidt skidt smiley

Tjekkede lige dit setup. Sjovt, jeg troede ikke der fandtes ret mange andre med et stæ Evidence 870 i hvid. Jeg har præcis samme sæt smiley

• #4   30. aug 2011 Jeg er ikke sikker. Har bare en kammerat der har 6006'erne.

Jeg må indrømme at jeg selv har lakeret dem hehe. Jeg vidste slet ikke at man kunne få dem i hvide smiley

• #5   30. aug 2011 Det kunne man heller ikke - det er også derfor jeg synes det er lidt sjovt smiley

• #6   18. aug 2012 De er gode, dem kan du roligt købe;-)

Kommentér på:
Dali Blue 6006 ?

Annonce