{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Anders K
Anders K
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Mellemtoner stået af? {{forumTopicSubject}}

Ja, havde lånt mine yamaha gulvhøjtalere og forstærker ud til en ven der skulle høre noget musik.

Dagen efter spiller de to mellemtoner i den ene højtalere slet ikke, og det er kun diskanten, der giver lyd fra sig.

Er højtaleren helt færdig eller? syntes bare det er mærkelig at det er dem begge der ikke spiller..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mellemtoner stået af?
  • #1   24. dec 2011 Lyder som om dine enheder er stået af eller dit delefilter. det er helt normalt at ens enheder står af samtidigt, hvis de er ens. jeg ville lige skrue dem ud og så sætte dit højttaler kabel direkte på enheden, hvis de spiller er det dit delefilter, ellers er det dine enheder. husk ikk at skrue højt op for forstærkeren da du går uden om delefilteret og de for fuldtone. held og lykke med dem, og go' jul!!!

• #2   24. dec 2011 Du kan skruge dem ud og sætte et almindelig 1,5 volt batteri til dem og de om de giver udsving.. hvis de gør det virker de som de skal og det er dit delefilter der laver roderi i det.

Go jul til dig ellers.

• #3   24. dec 2011 Afleverede han dem godt nok bare tilbage ødelagte, uden at fortælle dig om hvad der var sket?

Så tror jeg nok jeg havde sorteret en kammerat fra flokkken...

• #4   25. dec 2011 jaccob endnu et KANON råd fra dig

gør hellere som michael skriver

og danni har HELT ret, en kammerat der smadrer dine ting og ikke respekterer dig godt nok til at erstatte dine ting han har smadret, han er ikke en særlig god kammerat der er værd at beskæftige sig med

Kommentér på:
Mellemtoner stået af?

Annonce