{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 35

Højtaller til rock ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kigger lidt på højtalere og ville lige høre jer her inder hvad der er godt til rock. Men det skal også kune spille noget roligt musik og lyde godt.. Jeg har haft kig på dali concept 10..håber ik kan hjælpe. På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaller til rock ?
  • #1   11. jun 2012 spar pengene og køb et sæt 8008,, og opgrader med en ekstra effektforstærker for de overskydende penge.

• #2   11. jun 2012 Dali 850 smiley

• #3   11. jun 2012 Kan hoppe med på Dali 850 smiley Mixet med en lækker forstærker; HK 980?? smiley

• #4   12. jun 2012 dali 850 kan bestemt godt anbefales.. men hvis penge pungen rækker, så ville jeg nok kigge efter et sæt dali 870 evidence.De er samme størelse som 850 men lyder en del bedre...Men husk en forstærker med lidt kræfter bag

• #7   12. jun 2012 syntes nu også snell spiller rigtig fedt.. er bare ikke til deres design desværre.. syntes mine gamle snell c/v spillede rigtig rigtig fedt men passede ikke ind farvemæssigt og designmæssigt....
    Men vil nu også anbefale dig at prøve noget jbl eller klipsch evt hvis det er en rock højtaler du søger.

• #8   12. jun 2012 Man kan sige meget om Cerwin Vega, meeeen tag endeligt et kig på Cerwin Vega 1215 MKII SE. Det er den vildeste rock-højttaler, som jeg endnu har hørt...

• #9   12. jun 2012 Jeg bruger et par jbl lx55. synes de klarer det meste rigtigt godt. De har en god diskant som spiller stemmer meget rent og bassen er ikke den vildeste men kan sagtens følge med uden at blive hverken for lidt eller meget.
    Og jeg hører meget forskellig musik.

• jonas m
    jonas m Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #10   13. jun 2012 Jeg vil anbefale et par klipsch Rf'ere af en art, de er satme i orden til Rock.
    Har selv RF-62 sammen med en harman kardon hk980, og det spiller sku så selv røvskægget danser med. derudover spiller de fanme højt!

Dali concept er sku ikke meget bevendt, total livløs lyd i mine ører, absolut de ringeste højttalere jeg har hørt fra Dali. hvis det skal være Dali så er de mest spændende dali 850 og evidence 870 de er sku ret fede.

Kommentér på:
Højtaller til rock ?

Annonce