{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beolab 9 / beolab 5
  • #1   28. dec 2013 Det er 2 vidt forskellige højtalere, hvor beolab 5 er en fantastisk højtaler både hvad angår design og performance. Beolab 9 er i en helt anden liga. Designet er kikset (min mening) og dens performance er ringe. Søheltene et sæt bl3 med den nye sub.

Bl5 der får du et komplet setup, det eneste du mangler er en god digital kilde (de er meget kræsne over for kilden).
    Bl9 der skal du have forforstærker, dac og kilde og så mangler du stadigvæk rumkorriktion og alt det andet fine som Bl5 har i sig.

Jeg ville ALDRIG vælge Bl9, så hellere så mange andre højtalere fra B&O.

• #2   28. dec 2013 OBS.

Hvis man vælger den nye sub (BL19) så skal man have et anlæg med en dedikeret subwoofer udgang, da der ikke er delefilter i den nye subwoofer. Så den tager hele frekvens området og der kan IKKE tilsluttes højttaler direkte til subben.

Så enten skal man have et anlæg med dedikeret sub udgang eller et B&O tv eller koble en trådløs transmitter til sit B&O anlæg og tilslutte højttalerne direkte til den

• #3   28. dec 2013 Jeg har pt et sæt op bestående af 2 beolab 9 og en Naim Nac-n 172 som kilde der er forforstærker i så jeg kan styre vokummen, jeg synders nu det spiller ret godt musikken har jeg rippet fra cd i flac og når man tager prisen i betragtning gav 25k for højtaler og ca 12 for den Naim syndes jeg sku det er okay. Overvejer lidt et sæt beolab 5 endeligt derfor jeg lavede tråden. folk snakker meget om design ved ikke om jeg syndes de er flotte men er der endeligt nogle højtaler der er det ? i min optik nej. Høre også meget gerne fra folk med et sæt beolab 5 og hvilket set ud de har valgt ??

• Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 61
    #4   28. dec 2013 De demoer jeg har fået synes jeg ikke der er den store forskel på fx 8002 med beolab 2 og beolab 9 (Min mening) Men når man så høre beolab 5 er der en verden til forskel fra alt andet b&o . Den er lidt imponerende når der bliver spillet et fedt nr . Så de to så beolab 5 langt federe den koster så også lige en sjat mere må man sige . Mvh

• #5   28. dec 2013 Jeg ville vælge beolab 5 da beolab 9 aldrig design mæssigt har sagt mig noget.... Det er personligt en af de grimmeste højtallere siden midt80erne. Jeg ville helt klart kigge efter beolab 5 og hvis det skal være lidt ekstra frækt ville jeg finde et sæt beolab 1 som er noget af det fedeste fra B&O men kræver så også plads for at være fede smiley

• #8   28. dec 2013 Beolab 1 er for længe siden jeg har hørt til jeg kan komme med min mening. Men husker den som rigtig god. Men bør den jo også være når den samlignet med mine beolab 8000 er endnu bedre og de spiller ganske udemærket.

Men beolab 5 spiller rigtig detaljeret og klart den bedste beolab jeg har hørt. Også bedre end beolab 9 den ville jeg vælge

Men hjertet har et svagt punkt for beolab 1

• #9   29. dec 2013 Okay men det vil sige konklusionen på det her må blive hvis man tænker lidt value for money at sådan et sæt brugte par beolab 5 ikke er helt tosset? regner med de kan hendles ned til ca 60.000 kilo for et sæt. Er der slet ikke nogle her inde der har et set up med et par beolab 5 og en kilde det ikke er B & O ??

• #11   29. dec 2013 Jeg har haft et fuldt B&O setup, med bl5 som front, bl10 samt bl7 som center og 4 stk bl3 som bag og side -kanaler.

Dertil forskellige cddrev og andre audiopile løsninger.
    Jeg købte faktisk et sæt bl5 for et lille år siden, men de er solgt igen.

Kommentér på:
beolab 9 / beolab 5

Annonce