{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beolab 5 / beolab 9
  • #2   28. jul 2014 så at smide penge efter en sub ville være lidt "dumt" at gøre.. for havde nemlig tænkt om de overhovedet kunne betale sig.. smiley

• #4   28. jul 2014 vil bare gerne ha et keep it simple hjemmebio og køber snart deres avant 55" så alt kører via det tv så var derfor valget er faldet på de højtalere smiley

• #6   28. jul 2014 Nu ved jeg ikke med den nye menu i de nye tv. Men f.eks et Beosystem 3 baseret tv som bv7 her spiller subben slet ikke med hvis man har et sæt beolab 5 da de går så dybt og med så fyldig bass at subben ligesom er indbygget i højtallerne så her får de alt signalet.... Det har jeg nemlig prøvet på mit bv8-40 tv med mine beolab 8000 hvor min sub forblev slukket. Og efter den nye lydmenu fra V1 og bv11 her skulle en beolab 2 spille mindre bass fordi at den ikke er helt så god til musik som bassen i selve beolab 9... Så her har B&O på forhånd reguleret lidt iforhold til menuen i bv7-10 & 8 skærmene

Men hvis pengene er til det så vælg et sæt beolab 5 de spiller ultra fedt

Kommentér på:
beolab 5 / beolab 9

Annonce