{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.927 visninger | Oprettet:

Bjørn T
Bjørn T
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23

Dali ikon subwoofer mk 1 {{forumTopicSubject}}

Hej hg.

Jeg har en ikon sub mk1 og det jeg er lidt irriteret over er at når jeg spiller musik eller ser film, så er der god bas i rummene bag ved hvor jeg ser film og høre musik. Jeg kunne forestille mig det var noget med hertz da der allerede er skruet godt op for volumen på den, men jeg er lidt ny i det her, så jeg ved det ikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dali ikon subwoofer mk 1
  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #1   15. sep 2014 Du er på rette vej... En 20Hz tone har en bølgelængde på 17m, er bedøvende ligeglad med dit rum og vil fortsætte ind i det næste smiley

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

#2   15. sep 2014 Men rummet behøver kun være 1/4 af bølgelængden for at du kan høre den, så hvis dit rum er 4.25m i det plan der spilles, burde du sagtens kunne høre helt ned til 20Hz.

• Bjørn T
    Bjørn T Tilmeldt:
    mar 2013

#3   15. sep 2014 Så når der er ca 3 meter fra min subwoofer til væggen jeg sidder op af - altså mit rum er ca 3 meter bredt, hvad skal jeg så stille min Hertz knap på? smiley

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

#4   15. sep 2014 Det er fuldstændig misforstået, det her er ikke noget du kan indstille dig ud af, det er fysiske love. ''Hertz'' knappen på din subwoofer sætter frekvensen for delefilteret, dvs. alt over xx-frekvens bliver skåret af fra subwooferen.

• Bjørn T
    Bjørn T Tilmeldt:
    mar 2013

#5   15. sep 2014 Så jeg kan kun indstille den til hvornår den skal overtage fra mine alm. Højtalere?
    Også må min bagbo vel få glæde af bassen

• Bjørn T
    Bjørn T Tilmeldt:
    mar 2013

#7   16. sep 2014 Så skal den jo ikke stå sammen med mit anlæg samt tv...?

Kommentér på:
Dali ikon subwoofer mk 1

Annonce