{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.985 visninger | Oprettet:

HJÆLP "Mediecenter" med iPad/iPhone {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har følgende spørgsmål. Kan man få en NAS harddisk der har audio udgange, digital og eller optisk. Kunne godt tænke mig en bedre løsning end min airport Express da lydkvaliteten falder drastisk på den måde.

Så det jeg kunne tænke mig var en lille harddisk som blev sat til min Harman Kardon HK 990'er via analogt, digitalt eller optisk kabel. Også have muligheden for at styre harddisken fra min iPad/iPhone. Kilden skal altså være forbundet direkte og ipad'en kun bruges som Remote.?

Er det muligt.. Det skal nemlig være en kompakt løsning og er egentlig ligeglad med at streame film og have den tilsluttes tv'et. Så det skal kun være til musik.

Mvh Jack

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP "Mediecenter" med iPad/iPhone
  • #1   18. okt 2011 al min musik forbundet direkte lyder godt. Jeg vil vædde med der er et tab i at streame musikken trådløst fra en iPad. Jeg kan godt se hvad du mener og jeg vil gerne prøve muligheden med en anden dac evt en cambridge. Har bare hørt fra mange at det er en ringe lydkilde, og når jeg lytter til mine cd'er fra min ps3 er der væsentlig forskel, hvilke er grunden til jeg vil ha en ekstern harddisk som giver mig mulighed for at rippe cd'erne i højeste kvalitet og ligge på den..

Mener du at en anden dac forbundet med min airport kan gi et ligeså godt resultat? Og hvorfor.?

• #2   18. okt 2011 mine filer er lagt ind som højeste kvalitet i iTunes. Men det er jo stadig ringere end fx .flac og 24 bit.? Som jeg ville kunne rippe en cd med hvis jeg brugte et andet program. Eller tager jeg fejl.
    Hvilke d/a converter ville du anbefale.?

• #3   18. okt 2011 Men iTunes er da begrænset til kun at kunne læse op til 16 bit data.? Hvilke jo osse må have noget at sige i forhold til lydkvaliteten.

Kommentér på:
HJÆLP "Mediecenter" med iPad/iPhone

Annonce