{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon receiver + cerwin vega??
  • #1   2. maj 2008 NEJ du skal minimum have 2 nad c272 eller 2 denon poa 6600 effekt blokke for optimal lyd

• Mette M
    Mette M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   2. maj 2008 Jeg er altså lidt dum, undskyld :S
    Men ville det hjælpe at købe en cerwin vega effekt forstærker?
    Har nemlig den Denon receiver og har set mig lidt lun på de højtalere smiley

• Anders  H
    Anders H Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
    #3   2. maj 2008 Jeg har da tilfældigvis to stk nad c272 til salg, hvis det ku friste...?
    mvh Anders.

• Mette M
    Mette M Tilmeldt:
    maj 2008

#4   2. maj 2008 Okay,, Tak for svarene smiley
    Er lidt forvirret, da jeg fik at vide i Hi Fi klubben at jeg sagtens kunne bruge den Denon til cls-15 ihvertfald.. Men så var det jo bare at jeg faldt for cls-215 i stedet smiley Hehe...
    Men jeg takker for rådene og vil lige prøve at undersøge markedet lidt.. Men selvfølgelig vil man gerne ha lidt tryk med sådanne højtalere smiley men det er der jo bare heller ikk så meget ved hvis lyd kvaliteten så er helt i bund... :S

Mette smiley

• #5   3. maj 2008 Cerwins nye højtalere er altså meget dårlige, der er self' larm, men slet ingen god lyd.
    Overvej Dali Concept 8 eller 10 smiley og evt en sub hvis du stadig synes du mangler bas smiley

• Mette M
    Mette M Tilmeldt:
    maj 2008

#6   3. maj 2008 Jamen jeg har en Dali activesub, så har da en 15-tommer bass!
    Men i Hi Fi klubben har jeg fået at vide at 1 NAD effektforstærker ville kunne gøre det.. Ville lyden så ikk være god?
    Kan ikk forstå hvis cerwin vegas højtalere er dårlige smiley
    Men de havde ingen hjemme, så kunne ikk høre dem spille :S
    Har dog hørt cls-15 spille og sys da det lød godt ?

• #7   4. maj 2008 Mette kommer jo an på hvad man synes lyder godt. Min første hi-fi højtaler var en cerwin, synes den lød godt, men så fik jeg noget bedre og kunne høre hvad jeg hidtil var gået glip af.

Nu har jeg B&W og de spiller meget bedre end de cerwin jeg havde, self ikke så meget bas, men har haft en SVS SB12 sub, og nu en Velodyne 800 og fortryder hvertfald ikke at jeg ikke har Cerwin mere. smiley

• Mette M
    Mette M Tilmeldt:
    maj 2008

#8   6. maj 2008 Hehe okay.. Tusinde tak for jeres svar smiley og undskyld at jeg er lidt dum ::)

Kommentér på:
Denon receiver + cerwin vega??

Annonce