{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.145 visninger | Oprettet:

en dyr men go dag {{forumTopicSubject}}

det hele startede med at e kammi og jeg skulle ned og købe et kabel fra pc til mit anlæg i HFK, så der lyttede vi til B&W 803D og noget CLASSÉ til en samlet pris af 160000

IKKE vildt imonerende må jeg sige LANGT fra

så vi fik sat DALI Euphonia MS4 højttaler på

det lød langt bedre, meget mere bundt og en NOGET større lytte feldt

men så tænkte jeg da lige at vi kunne køre forbi scala hifi i århus, hvor jeg har købt alt mit andet anlæg

der lyttede vi så til et sæt højttalere magen til mine, dog sluttet til 2 sæt linn 4100 effektblokke og med aktive delefiltre

så hver højttaler har 4x100 watt på

OG ER DU SINDSYG DET KUNNE SPILLE, det fik virkelig DALI Euphonia MS4 højttaler og B&W 803D til at gå over i skammekrogen tude

så det endte med at jeg købte en linn 5125 effektblok som jeg slutter til mit anlæg, så jeg komme til at køre med 2x125watt på hver højttaler, og så kommer der snart en center der passer, til mine højttalere, så jeg endelig kan få et ordentligt surround op og stå

så når jeg har fået effekten hjem, så kunne jeg måske overtlaes til at man kunne komme og så en sodavand/kaffe og så lytte til noget der BARE spiller så fødderne ikke kan stå stille

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en dyr men go dag
  • #1   16. aug 2008 Der findes heldigvis andre forhandlere end klubben, hvilket dette lille indlæg tydeligt beviser.
    Tillykke med den lille ny.
    Er det den brugte de havde, eller en helt ny du har bestilt?
    Med hensyn til kaffen, kan jeg godt kigge forbi til lidt fodtramp.

• #2   16. aug 2008 det kunne vi godt finde ud af, så kunne du lige hjælpe mig med lidt justering

men hvor kan man ankomme til enbutik der lukker kl 1730, kl 1725 og først gå derfra 1925????

det er sgu service

• #3   16. aug 2008 jeg har lige et lille dumt spørsmål majik(det kan også være det er mig der har misforstået dit indlæg lidt):

du skriver at hver højtaler får 4*100 watt (i scala hifi)..... er det muligt eller er det, det aktive delefilter der gør det muligt?

jeg ved godt at man kan bi-wire/amp dem med 2*100, men har aldrig hørt om 4*100 til "en" højtaler.

p.s tillykke med din nye inverstering smiley

• #4   16. aug 2008 det er helt nuling, også UDEN aktiv delefilter

se her
    (link fjernet)

der er et sæt terminaler til hver enhed i hver højttaler

• #5   16. aug 2008 okay tak smiley

• #6   16. aug 2008 no prob, vi kan jo alle være i tvivl eller have spørgsmål smiley

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #7   16. aug 2008 tillykke...

og nu bor jeg jo tæt på, så er jeg da klar til kaffe smiley

og seriøst lytning smiley

og tillykke

• #8   16. aug 2008 Jeg vil også ha` kaffe mens jeg tripper med foden smiley

• #9   17. aug 2008 det finder vi sgu bare ud af drenge, jeg laver noget stempelkande, og måske en latte

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #10   17. aug 2008 Mmmm.. Latte

• #11   17. aug 2008 Intet tvivl om at Calssé er super fedt.. har en ven der har deres Cd afspiller og den spiller Fantastisk godt på hans B&W 803D... men var lige ovre på Åboulevard i KBH for at investere i NAD M25 Effektforsterker... De havde sat Hele Master Serien til de helt store drenge derovre... og jeg må sige at jeg aldrig har hørt noget magen til... for satan det lød godt. De var 802D som front, ASW855 Sub og HTM2D.... Fik lige en Demo... UHA UHA UHA.... men så kom vi til at snakke om de der B&W højttalere 803D... og fik at vide at de faktisk ikke var så fantastisk en højttaler som man skulle tro. så var det faktisk bedere at man investeret i den "billigere" serie eller gav den gas og købte 802d, hvis man havde pengene smiley

Men SUPER mange gange tillykke med den lille ny.... Gad jeg satme godt at høre spille... smiley

• #13   17. aug 2008 Sejt smiley Du skal da snart op i en Akurate højtaler!

Men følger dig helt i kritikken af Classe... Det klemmer alt liv og glæde ud af B&W 8xx smiley Virkelig synd at hifiklubben satser på det mærke, for det er da noget af det kedeligste!
    Har oplevet folk udvandrede i skuffelse til deres ½mill. kr. demo med B&W / Classe setup.

Kommentér på:
en dyr men go dag

Annonce