{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

B&O = klasse? {{forumTopicSubject}}

Ja. Fik et fint phillips 37'' fladskærms tv herinde fra igår, men var ikk helt tilfreds med det.
Så spurgte jeg min svoger og søster om de ville købe det, det vidste det ikke for det havde de ikke planer om.
Jamen, så tager jeg da lige i expert og kigger og ser hvad de har af ting.
Ingen af de fladskærme de har, siger mig rigtig noget.
Så går jeg over i B&O afdelingen og falder straks over et der står ovre i vinduet til 2500 kroner (sat ned med 1500) som er brugt, dog uden fjernbetjening..
Så en 3500 incl fragt til min adresse fandt vi så ud af.
Lækkert 28'' B&O fjernsyn med indbygget VHS og drejekonsol til.

Så nu er det 1½ time siden jeg kom hjem med det og må sku indrømme at jeg slet ikk fortryder mit køb.
Billedet er okay, men så er det lige LYDEN.
Behøver næsten intet anlæg nu hvor jeg har den og så kanal ''The voice''

Samtidig jeg var deroppe og ventede på at han blev færdig med kvittering og garanti bevis, så blev der fyret op for noget andet. 2 B&O højtaler til 5999 stykket og så ved jeg ikk lige hvilket det var sat til.
Men hold kæft hvor lød det bare KLASSE. Og så tænkte jeg fra det sekund ''Det bliver sku dyrt for mig, nu hvor jeg er faldet for B&O''

Hvad er jeres holdning til B&O? smiley
Mange mener bare det er designet der koster, men syntes selv at det ikk kun er det man betaler for smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  B&O = klasse?
  • #1   29. sep 2009 da jeg havde fornøjelsen at høre et sæt Boelab 5 ( de store kegler )
    blev jeg da også lidt lun på sådan en sæt, men til 30-35.000 pr stk brugt...
    kunne jeg nu godt finde andet der lød mindst lige så godt,
    eller i hvertilfal som jeg ville blive mindst lige så glad for.

men godt at du er tilfreds, det er jo hele pointen med at købe noget nyt/andet.
    så tillykke med det smiley

• #2   29. sep 2009 er det fra mx serien? for dem er der skide godt bilede på smiley

• #3   29. sep 2009 Men må da indrømme jeg er lidt idiot til det her tv.
    Der er som sagt indbygget VHS men jeg aner ikk hvordan jeg får den ud når jeg har haft skubbet den i.
    En der kan fortælle mig lidt? Tror det kan mere end jeg lige har forstand på *GG*

• #4   29. sep 2009 beoworld.co.uk....... herinde ligger alle vejledninger til alle B&O ting der er lavet i løbet af tiden....

Rart endelig at høre en, som sætter pris på, at B&O er lidt dyrer end alt andet. Jeg har stort set ikke andet end B&O, og tror aldrig at jeg skifter. Med mindre der kommer en finans nr 2 smiley

• #5   30. sep 2009 I MINE øjne, er B&O absolut IKKE "value for money"

Og come on........et billedrørs Tv med VHS........det sku forældet.

Men hver sine lyster......

• #6   30. sep 2009 B&O har efter min menign altid været i klasse for sig.

Jeg husker osse deres 80´er serier Beomaster 6000, 8000 etc med et sæt Beovos MS-150-2. Det sæt spiller stadigvæk sublimt i dag.

Det samme gælder for lyden i deres tv-apparater. Det har osse altid været i klasse for sig.

• #7   30. sep 2009 yo

Siger dig som som er 23 år og ligner en der bor indelukket på et lille værelse med eltax højtaler og andre lorte ting smiley

• #9   30. sep 2009 Christoffer

Præcis. Men syntes det er lækkert i designet som man jo også siger at de sælger mest på.
    Men det anlæg jeg hørte i expert igår, da jeg sad og ventede.
    Det var bare guf. Så i mine øjne er det sku ikke kun designet man betaler for, for det er også guf for ens øre smiley
    Så ka man jo vælge og betale for det eller købe noget andet, der måske spiller præcis li' så godt smiley

Har lige smidt video op af mit lille hyggerum smiley

• #10   30. sep 2009 Styr da LIGE din temprament...

SÅ grimt snakkede jeg nu heller ik..!!!

Så der er ingen grund til at bliver personlig.

• #11   30. sep 2009 Og fordi DU mener at have fundet "guldæget"

Så behøver alle andre ikke have sammen menning.

• #12   30. sep 2009 yo

Hvis et 37'' fladskærm virkelig var noget vildt noget, så havde jeg jo nok beholdt det til at starte med, istedet for at skaffe mig af med det dagen efter jeg havde fået det.
    Ka da sige jeg er mere glad for det her, end jeg var for fladskærm'en.

• #13   30. sep 2009 Det os fint nok........

Hver sine lyster........og det skal der være plads til.

Men min mening er som sagt, at det ikke er "value for money"

Og ville da hellere købe en f.eks 50" Pioneer Full HD skærm........

Men det er jo self. også dyrere.....(men stadig billigere end en B&O i samme størrelse)

• #14   30. sep 2009 Og det Phillips du havde.
    Hvilket signal "fodrede" du det med.??

(1080P Full HD fra en Blu Ray, det nu ik værst....)

• #15   30. sep 2009 sys også deres priser er helt vilde!! fx synes jeg at argon 7011 spiller bedre en beolab6000 på alle punkter og så koster beolab6000 3-4 gange så meget godt nok er de aktive men stadig... og så er 7011ern lige så flot.

• #16   30. sep 2009 HUSK nu lige, at B&O er MEGET mere end bare flot dansk design.

Ja, det koster en del mere end meget andet hi-fi. Jeg tør slet ikke tænkte på, hvilket psykopatisk, ekstremt over dimensioneret, mother f***** af et anlæg jeg kunne ha, for det beløb jeg efterhåndenhar smidt efter B&O produkter.

Men..... Men... som jeg har skrevet så mange gange før, så kan de altså noget med lyden! Jeg har haft flere subs på prøve, da jeg ikke ville give 20 kilo for en B&O sub. MEN, måtte til sidst give mig, da jeg ikke fandt andre som kunne slå den.

Tag også deres nye Beovision 8 40" fladskærm. Fås fra omkring 30 kilo. Fuck et billede det har. Glem alt om sony, samsung osv. Og så er det endda til at betale!

Og sidst men absolut ikke mindst: BEO4 fjernbetjening. Jeg har én, ÈN, remote som styrer TV, DVD, Radio, PC, satelit, lys og gardiner i stuen.
    Find lige et produkt som kan det!
    Der er da ikke noget grimmere, end at have 4,5,6 fjernbetjeninger liggende på sofabordet.

• #17   30. sep 2009 Daniel

Hehe, fedt du lige ku nævne det med fjernbetjeningen.
    For har jo selv fået sådan en med til fjernsynet.
    Men jeg kan kun finde ud af at dreje fjernsynet, sætte video i, skrue op og ned, skifte kanal og færdig.
    Og så ku jeg ikk lige lade være med at bidde mærke i, at du selv har 4 beo4 fjernbetjeninger og 6 telefoner *GG*

• #18   30. sep 2009 bowers>>> desværre har jeg ikke lige fået opdateret mine billeder. Der er sket MEGET siden de er taget:) blandt andet en beo5 også. nice remote når man har lært den.

• #19   30. sep 2009 Jeg syntes da du burde gå igang med at tage nye billeder så smiley
    For jeg synts det er synd med de billeder du har, når du har sådan noget lækkert grej.
    Burde måske også oprette mit hyggerum herinde smiley

Kommentér på:
B&O = klasse?

Annonce