Råd søges til Beosound {{forumTopicSubject}}
Har fået mig et fint sæt idag for kun 4000 kr.
Sættet lyder på Beosound 2500 og et sæt beolab 4000 i sorte som også er i rigtig fin stand.
Manden jeg købte det af testede det hjemmefra inden han tog herhjem (jaja, leveret på adressen og det hele)
Da han så kommer og vi skal have det ud af hans bil, så går jeg ind og sætter beosounden til.
Får så åbnet for selve lågerne.
Ser så at de kun lukker 1/3 del i igen, og så må man skubbe en smule før de går i igen.
Så når de er lukket helt i igen så tager man hånden hen foran og så åbner den normalt.
Men igen så lukker den kun 1/3 del igen.
Jeg fik det for 4000 istedet for 4500 (alligevel billigt nok synes jeg) for hele sættet fordi han bare ville af med det.
Når jeg har sat CD på så virker det fint nok. Det samme med radio og hvis jeg har det sluttet til computeren.
Der er kun lige det med de skide låger.
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
men har BeoSound 2500 fået skiftet CD værk i den? da den tidligere ejer havde den.
men det med lågerne, prøv at luk dem og så tag strømen fra anlægget indtil at den røde diode forsvinder og derefter sæt den til igen - altså strømen.
Hvis den stadig laver samme fejl, så er jeg bange for at den skal en tur fordi din lokale B&O forhandler som kan lave det. Men selvfølgelig imod noget betaling
mar 2009
Følger: 1 AV-enheder: 3 Emner: 26 Svar: 97
Skal jeg engang sælge det så taber jeg ikke på det. Så nu vil jeg bare nyde den store lyd i de små højtalere som spiller mit 40 kvm værelse op som var det ingenting :o)
mar 2009
Desværre. Han siger det virkede fint inden han kørte hjemmefra eftersom han testede det. Og det sku ikk ha ligget med fronten ned ifølge ham under køreturen.
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
okt 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 3 Emner: 69 Svar: 303
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 36 AV-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 1.172
1. Tjek at begge låger sidder som de skal (giv dem et tryk i top og bund så du er sikker på de er klikket helt ind i låsene.
2. Den slags fejl kan nemt skyldes for stor friktion i lågesystemet, så den ikke kan trække lågerne nok, men smørelse er ikke løsningen! -Derimod kan du afmontere lågerne (åben lågerne og giv dem et tryk mod bagsiden af apperatet så de klikker af - IKKE træk dem mod dig selv) og rense skinnerne med rensebenzin.
Hvis det ikke hjælper kan det være der skal en ny gummirem til eller ny lågemotor. Det er de typiske defekter og ikke dyre reparationer
mar 2009
aug 2005
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
aug 2005
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
der har de fået smurt det med noget ultra tyndt silikonefedt, det fungerede
Råd søges til Beosound