830 visninger
|
Oprettet:
Ny bærbar {{forumTopicSubject}}
Er der mon nogle pc "nørder" der ude ?:)
Står og mangle en ny bærbar. Den skal bruges til surfe på nettet, høre musik, se film og så er det eneste spil som jeg spiller football manager. Hvad kunne i anbefale mig til omkring 5000 kr. ?
Har også overvejet en MacBook og så punge ud med lidt mere da jeg har Apple tv og iPhone. Men så kan jeg jo ikke køre mine gamle spil ?
Kom med nogle forslag ??
Har selv fundet den her http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE59423896/lenovo-ideapad-z50-70-15-6-barbar-computer-sort
På forhånd tak ??
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 35
Ville da være rart at den kunne arbejde sammen med min tlf. Og tv, men vil hellere have en bærbar der kan trække mit football manager optimalt og så eller være hurtig til at være på nettet o.l
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
Husk de fleste bærbare halter på grafikkortet, men der er selvfølgelig også nogle, der er fint kan følge med
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
Har googlet det kort, der sidder i lenovoen, og det ser umiddelbart okay ud. Selvfølgelig ikke toppen af popper, men burde kunne køre midrange spil uden problemer
Og med en i7 som processor tror jeg ikke det vil give problemer.
Dog kan det være computeren har problemer med overophedning, dårlig byggekvalitet eller lignende, så det er også værd at tjekke ud.
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 35
Men hvis man køber den billige MacBook Pro, er den så noget ved eller duer den kun til studie brug ?
Ny bærbar