{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

kristian b
kristian b
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Hjælp til forståelse. {{forumTopicSubject}}

God aften hifi galleri smiley
Jeg sidder lige med nogle en ting jeg er meget uforstående over for.
Spørgsmålet går på, hvilken værdi har gamle VHF, UHF antenner samt paraboler med div hoveder på, og måske en enkelt digitalmodtager.

Sagen er den at min gamle farfar, i nattens løb har haft en eller flere ubudende gæster til at kravle rundt på sit tag. Den eller de har siddet og savet og skruet for at få pillet så meget som muligt ned(har ikke overblik over hvad der er forsvundet).
Så kommer spørgsmålet, hvad i alverden kan sådan nogle stumper dog bruges til? mig bekendt er det ikke det dyreste issekram i verden.

Er dette noget i har hørt om før?
Fortsat god aften,
Mvh Kristian.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til forståelse.
  • #3   9. feb 2016 Kan være at tyvene var for nærrig, til selv at betale for en parabol.
    Eller noget tosset, som når nogen stjæler en flagstang. fordi man keder sig, eller noget.

• #6   9. feb 2016 Der skal dælme mange paraboler til, hvis de satser på at få udbetalt noget hos en produkthandel. Og hvis man skalbruge f.eks 10min på at pille hver enkelt ned. Det bliver sgu en elendig timeløn, selvom de stjæler hele natten.

• kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #7   10. feb 2016 nu har ham familiens oldmand nu også en 3 eller 4 paraboler med en ordentlig stak hoveder på hver. men hul i parabolerne, det næste er han nødig skulle blive bange for at være hjemme, hvis de skulle komme igen.

Kommentér på:
Hjælp til forståelse.

Annonce