{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så der ting på vej :)
  • #1   23. feb 2012 fortæl fortæl ...er da nysgerrig he he ...hifi nørd og mild autisme kan godt gøre en lidt hyper omkring lyd ggg

• #2   23. feb 2012 Vi er ude i PA udstyr så glem alt om hifi smiley

Jeg har bestilt nogle 6m xlr kabler,
    en flok patch xlr,
    blændplader,
    stikplader,
    xlr stik,
    speakon4 stik,
    noget højtaller stof/net/skum til fronten af den
    og ikke mindst en omgang af det kinesiske bly maling de sælger ud af... nu er det snart vejr til at komme ud og male igen smiley mangler alle kanter af cubo`en

Derud over har jeg købt et Brugt Flight med 9U og er MEGET Dybt, 80cm fra skinne til skinne med låg,hjul og alt pisset smiley

Oveni det har jeg købt mig et Ikke Brugt(Brugt) Aktiv delefilter et JB systems XO 2.4, ikke lige den jeg gerne ville have men det er en start

• #3   23. feb 2012 Har også hørt at cubo12'eren også skulle skulle spille ret sindsygt trods sin beskedne størrelse på 97liter.
    Spørgsmål: behøver man mere end et lowpass/highpass filter for at få den til at lyde ordentligt? og hvad indstiller du dem i så fald til?

• #4   23. feb 2012 ok spændende da ...brugte selv et dbx 234 xl på mine ht fra april sidste år

• #5   23. feb 2012 Ja det er meget power at sin størrelse... prøv at kig efter frank O 2x15 tommer cubo`er, rygtet siger de er onde smiley
    Svar:
    Så har du mulighed for at instille frekvensgangen på de forskellige... jeg antager når du siger low/high filter snakker du om et passivt filter...

Jeg vil f.eks gerne ligge kick`et i mine toppe så bunden tager dyben, men ved jo intet før jeg har fået det hele samlet, prøvet, og indstillet...

hvis jeg så skal ha en anden top på en dag så kan jeg bare indstille igen...

• #6   23. feb 2012 roder jo ikke kun med hifi ...også med en del PA he he ...selv bilstereo roder jeg med og scooterstereo gggg ....og nej hedder ikke brian eller connie ggg

• #7   23. feb 2012 Cubo og Xover piont.

Her er lidt til at klare hjernen med angående filter ovg indstillinger.

Jeg hars elv haft det Omtalte XO2,4 filter og det er helt OK til en start bare for at få bunden til at være bund og toppen til at være top. men derudover så er der meget mere i det med Eqs, delay mm.. som først kommer i de lidt større filter. Nu har jeg mig et EV DX38 filter kørende på min front og det er jeg tilfreds med da! det kan lige det der skal til!.. der er selfølgelig nogle småting jeg godt kunne tænke var med bedere, mend et kan man med alt...

Cubo: Den Cubo 2x15 du snakker om Thomas har jeg lagt øre til lige præcis den Frank har lavet! den er mere end bare OND!!! den har et max spl på lige godt de 146 dB ! for 2 stk 15" er det voldsomt meget! men det kan man ende med hvis det hele i kabinettet er i skabet! og det må amn sige det er i hans kasser! der skete ting og sager da vi lukkede 2.2 KW i hver kasse! det gav lyd fra sig! det var helt sygt så højt vi spillede!! Men det var satme sjov! smiley

og det med indstillinger på fikteret for at vende tilbage til det, så skal du bare smide det der hvor du syntes er bedst.. men et godt råd så er en vubo ikke fed hvis der bliver delt højere end 120 hz.. jeg vil sige at på et sæt single kasser som dine der Thomas så er omkring de 100 Hz passende.

• #8   23. feb 2012 ja jeg mente om det var tilstrækkeligt med et passivt filter.. kan jo se at cubo12 peaker helt vildt ved 130-140Hz på freespeakerplans,com
    har en Billebro Omega PRO-12 liggende, der bare samler støv, ( http://www.billebro.se/myshop/myshop_start.php?PRID=929 ) tænker at den kunne være sjov at sætte i en cubo 12?

• #9   23. feb 2012 Nej hold da vil skam heller ikke op i 120 hz, havde regnet med at ligge mig omkring de 92-95 stykker men lad os nu se når det kommer frem

• #10   23. feb 2012 minsøster spillermed en sr5600 marantz ....burde man være ond og tage sin rotelherop såhun kan høre hvor meget lidt extra watt betyder ....onbdt fordi hun ikke har råd til rotellen ggg

• #11   24. feb 2012 Niklas: 130-140 hz er lige højt nok.. men om den enhed der du linker til vil være god i Cubo designet har jeg mine tvivler om.

Thomas: hvis du deler ved 90-100 hx ville du bestemt ikke gå galt i byen nej. for du har da de 2x15" toppe endnu ? hvis du har så er det meget passende med 90-100 hz. for så kommer den top os til at lave lidt.

Nicolai: hvad skal den trække?

• #12   24. feb 2012 sådan sety bare en effekt jeg har til salg ...hun har dali 104 samt noget andet ....special deal på min amp igen idag ggggg

• #13   24. feb 2012 Okay, cool

• #14   24. feb 2012 gav hende anlæg og nyt tv for lidt siden samt bærbar ...man hjælper vel familie ;o)
    ps er en rotel rb 1075 5x231 watt jeg har til KUN 3500 hentet ;o)

• #15   24. feb 2012 Fedterøv er det, det man kalder det smiley

Og fed maskien, men ikke lige noget for mig.

• #16   24. feb 2012 du kan få no´en brian flaé ggggg

Kommentér på:
Så der ting på vej :)

Annonce