1.047 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ville det passe?? Ville det passe??

Jeg har kigget på et Panasonic TXP42G10E. Det er et 42" tv. Jeg har omkring 3 meter over til hvor det skal stå fra der hvor jeg sidder og ser på det. Er det for stort til det eller skal jeg vælge et mindre?
De i butekkerne siger at man nomalt skal regne ud med en tommer pr 10 cm. Så et 32" ville passe bedst efter dem. Men nu har jeg set det her kæmpe fede tv. Så ville gerne have det. Så ville bare hører om det ville være for stort.

Dj-Hyksi (Mark)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ville det passe??
  • #1   20. jul 2009 jeg er af den ide at det ikke kan blive for stort, mit tv passer ifølge de der bestemmelser også til mit værelse men har da haft fars 42" svin inde en weekend, og det var da overfedt. og mit tv er 28"

• #2   20. jul 2009 okaii... men ville bare vide så meget som muligt.. fordi det kan jo godt blive for stort så man ligefrem kan se det hele i pixels jo smiley

• #3   20. jul 2009 ned med dig i butikken og test skærmen på den afstand du ska se fra.

• #4   21. jul 2009 altså jeg har 32" jeg er 2 meter væk MAX. og sus den er for lille!!!

nu ved jeg ikke, men det lyder til du bor hjemme, derfor sys jeg du skal købe den 42" (så er du oss fremtidssikret når du en gang flytter jo)

• #5   21. jul 2009 ALLE kan have en 42" Panasonic! Har en kammerat der sidder 2 meter fra. Det er der absolut ingen problemer med. Det står stadig fantastisk godt. (Digital parabol @ PX80).
    Selv sidder jeg omkring 3,5 meter fra en 50" - heller ingen problemer. Ved normalt digital tv er det fint. Ved DVD og specielt BluRay ville jeg gerne have haft en 60-70" istedet smiley

• claus B
    claus B Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #6   21. jul 2009 Jeg har haft 42" ld tv i en lejlighed på max 40 m2 hvor man sad 1 - 3 m fra og det kan man fint

Kommentér på:
Ville det passe??

Annonce