{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Philips 42" LCD-TV 42PFL8404H
  • #1   4. okt 2009 Tror du tager fejl Michael.. De fleste af os er ikke panasonic tilhængere.
    Personligt er jeg BILLEDKVALITETs tilhænger. Hvem der så end kunne finde på at lave god billedkvalitet er jeg som sådan fuldstændig ligeglad med.

Jeg anbefaler for eks ikke Panasonic fordi det nu engang er det jeg selv har - jeg har nemlig slet ikke Panasonic - jeg har Sony! (Og Pioneer, men lad nu den ligge ;))

I mit soveværelse har jeg Sony D3000, en voldsomt anmelderrost skærm, og jeg var VILDT glad for den, lige indtil jeg fik min Pioneer til stuen. Nu kan jeg sgu dårligt holde ud at se på min sony i soveværelset (mest af alt pga betragtningsvinkler, eller mangel på samme).

Casper, spørger du mig ærligt, så er Philips skærmen ret ringe hvis man taler billedkvalitet. Der fåes mange skærme der er bedre. For eks W5500 fra Sony som Michael omtaler.
    Dog er der ingen af disse skærme der slår Panasonic X10 eller G10 (nej, heller ikke X10 - selvom den kun er hd ready!).

Jeg er sælger i Expert, og er en af de få sælgere der rent faktisk sætter sig ind i det han laver, og har TV og hifi som en hobby uden for arbejdet - så du kan roligt tage mine ord for gode varer.

• #2   4. okt 2009 Jeg siger ikke at det er majoriteten af brugere herinde der "ikke er panasonic med billedkvalitets tilhængere". Jeg siger at det er majoriteten af dem af os der anbefaler plasma der er tilhængere af billedkvalitet frem for tilhængere af et specielt mærke.
    Jeg siger ikke at jeg fordi jeg arbejder i expert ved jeg mere end jer andre. Jeg siger bare at jeg har et mere indgående forhold til de fleste skærme end størstedelen af jer herinde. Og når jeg så samtidig ved hvordan et rigtigt billede skal se ud (ISF Kalibreret Pioneer i stuen), har jeg langt større basis for at bedømme de enkelte fladskærme end den almindelige bruger herinde har. Og ja, jeg er udmærket klar over hvor pralende det lyder, men skal ting siges uden omsvøb, så alle kan forstå det, er man nu engang nødt til at sige dem direkte.
    Og når du så er færdig med at nedgøre min arbejdsplads kan vi måske komme tilbage til det oprindelige spørgsmål - hvilket tv OP bør vælge og dermed IKKE dine personlige forhold til Expert.

• #3   4. okt 2009 ambilight er fedt! Jeg bruger det altid.. og synes nu bestemt at philips laver de bedste skærme generalt.. og så er lyden også rigtig god i dem.. Kunne aldrig finde på at købe andet end Philips når det gælder tv...

Kommentér på:
Philips 42" LCD-TV 42PFL8404H

Annonce