{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Lasse N
Lasse N
Tilmeldt:
13. dec 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55

projektor valg.. {{forumTopicSubject}}


hey jeg har kigget lidt efter en projektor som jeg vil bruge til film og tv..! men er lidt på bar bund med hva jeg skal have.. jeg kigger i 2500-4000 kr klassen (jeg har lærred)
mit krav til den er jeg kan sætte både min computer og min dvd til. og den skal kunne lave et pænt billede på 2,55 m x 1,50 m

kan jeg overhoved få noget ordenligt til under 4000 kr..?

nogen der kan give mig et par guidelines til hvorn jeg finder det jeg skal bruge..!

jeg har kigget på denne her vil den kunne gøre det for mig..?

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  projektor valg..
  • #1   13. dec 2009 Jeg vil komme med et lidt kortere svar.


    Nej !


    smiley


  • #2   13. dec 2009 Rolig nu drenge... Måske ikke for 4.000, men har du 5.000 kan du egentlig godt få en hæderlig projektor.
    Og lad mig lige slå helt fast... Hvis man vil se dvd skal man SLET ikke gøre det på en 1080P projektor. Billedet er væsentlig dårligere, end på en 720P projektor.

    Kig efter en Infocus X9. Det er én af de bedste i sin prisklasse. Masser af lys til at lave stort billede. Ret stort billede på kort afstand iforhold til RIGTIG mange andre og dyrere projektorer. Det kan evt. være du kan finde den brugt eller i Tyskland, for den er faktisk udgået af produktion.


  • #3   14. dec 2009 Jo jo... Det lød bare så negativt. :o) Så tænkte jeg at jeg ville give manden lidt håb.

    Gør som der bliver sagt. Glem den acer, og led efter en 720P projektor brugt. :o)


  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 55
    #4   15. dec 2009 tak for de råd i er kommet med..!
    det er jo ikke jeres skyld jeg ikke har flere penge..:)

    men nu er jeg lige blevet tilbudt en Acer P7280 til rimelige penge..!
    er det noget jeg kan bruge til det som jeg skriver..?

    (link fjernet)


Kommentér på:
projektor valg..

Annonce