{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Projektor valg {{forumTopicSubject}}

Hey guys. jeg er på udkig efter en projektor . det er første projektor jeg skal købe så tænker prisen skal ligge omkring 5500. jeg har kigget på disse tre projektor.

EPSON EH-TW5200 ( LCD )

BenQ 1070W ( DLC )

CREA X15-V43 ( LED )

Er der nogle af jer der har erfaring med disse projektor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektor valg
  • #1   31. aug 2014 De to første er 1080p (1920x1080) projektorer fra anerkendte firmaer. CREA X15-V43 er mere en lejetøjs projektor, opgivelsen på 4000 lumen, har vist fået et 0 for meget, du skal ikke regne med, at den kan præstere meget over 400 lumen, desuden er opløsningen på 800x600.






  • #2   1. sep 2014 BenQ 1070W ( DLC ) er en DLP og en af de billige af slagsene, så de kan give irriterende regnbue effekter. Prøv den af med en sort/hvid film og se om det er noget der irriterer dig. Hvis ikke så er det den du får det bedste billed af

    EPSON EH-TW5200 ( LCD ) vil give et dårligere sort niveau og dermed lidt ringere billede kvalitet end BenQ men du vil være ude over regnbue effekter. Den er det sikre valg. Jeg har selv en epson tw3600 af samme grund så jeg ville ha valgt tw5200


  • #3   1. sep 2014 tusind tsk for svarene. tror at jeg vil tage ud og kigge på Epson'en og BenQ'en. ved i hvor man kan se dem i aktion? smiley

Kommentér på:
Projektor valg

Annonce