{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic Video Kamera HDC-TM300 godt?
  • #1   16. dec 2009 Hvad koster sådan en?

Lyder ikke helt dårligt det han skriver her: (link fjernet)

Isør det med manuel fokus ringen osv. det er bestemt værd at tage med. Jeg kæmpede virkelig en kamp med den manuel fokus der var i mit Sony.
    Og det med blitz sokkel og mikrofon indgang, der overholder standarderne er også et stort plus.

Desværre synes jeg ikke video eksemplet på den pågældene side, er særlig crisp i fokus eller farver. Frameraten er god, og det hakker ikke af betydning.

Men nu har jeg også kun lige googlet det én gang smiley

Men hvis det er semi prof dyrt, så ville jeg nok lige overveje det nye Canon EOS 7D, med fuld HD video. Det bruges bla. til prof. video optagelse også, og med L optikker så er der tale om virkelig seriøs video kvalitet, der overgår mange prof. kamara!
    Bruger selv mit EOS 5dmk2 til video, og det er bare super godt, og optikken er bare lysår foran handy cams. og den slags.

• #2   16. dec 2009 Det kostede 9998,00 Kr da jeg købte det :o) men det var også lige kommet frem og var helt nyt dengang. i Marts måned

Farver og detaljer er på et helt andet nivaue da det køre med 3MOS senosor som kun meget dyre kamera gør.

Det er ikke så fantasifuldt i farverne men langt mere naturligt sådan som øjet opfanger dem og det gør at man måske synes det ikke ser så "flot" ud i frohold til de billige som favorisere farverne til at være meget contrastrige i forhold til virkeligheden.

Men jeg har en anden video her hvor det kan ses lidt bedre tror jeg:
    Jeg havde det med til Tyrkiet dengang jeg købte det.
    Jeg er glad for det men manglede lidt info fra andre hvad de synes.

jeg fik at vide det er dette type camera som TV2 bugte til deres on site raportager netop fordi de er det sidste step inden du bevæger dig op i proff klassen og det er et simiprof camera kan man sige da det bruger teknoligien så som 3MOS sensor fra den proffe verden.

Jeg har dog opserveret enkelte tilfælde hvor det bare giver sort billede når man tænder for det og så er alt man optager sort... men efter lidt tid gik den fejl bort igen, lige som jeg selvføgellig skulle ned og reklamere over det.

Men man kan også købe andre liser til det osv. det er nu ret fedt synes jeg og Optikken er også noget af det bedste fra LEiCA DICOMAR som kendes fra Panasonics serie af Lumix camera eks. TZ7 som er virkelig nice.

• #3   16. dec 2009 Her er video klippet jeg har optaget med det, men man skal selvfølgelig huske på at det er en nedscaleret og komprimeret udgave af den oprindelige kvalitet, det hakker selt ikke når det afspildes direkte på et TV fra video kameraet som det kan have en tendens til i linket.

http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=28742

• #4   16. dec 2009 Her er det direkte link til at køre det op i Web HD kvalitetten.

http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=28742&xl=true

Kommentér på:
Panasonic Video Kamera HDC-TM300 godt?

Annonce