{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Nyt fjernsyn {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg skal til at have mit et nyt fjernsyn, så vil gerne have lidt hjælp af jer herinde. Hvilke mærker skal man kigge efter og sådan?
Fjernsynet er 2,5 meter fra der hvor jeg sidder så jeg tænker det skal max være 42". Det skal helst være full hd, hvis det kan lade sig gøre

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt fjernsyn
  • #1   21. maj 2011 Tror du blive nødt til at smide nogen flere krav før du får nogen til at svare. Ex pris, andre features osv

• #2   22. maj 2011 Christian B.

Jeg sidder 2.75 meter fra mit 55" tv og jeg synes virkelig at det er perfekt...
    Så den med at 42 som max tommer størrelse dur ikke... Synes du skal gå efter en billig 46" skærm med fuld hd... det vil du ikke fortryde... smiley

• #3   22. maj 2011 Christian B

Hvis du skal finde det helt perfekte tv til dig, så skal du selv tage ud kig på marked for at hvilket tv som passer til dine øjne.

Vi andre kan jo komme med så mange finde kommentar om produkterne, men det er efter hvad der passer til vores øjne, det er dine øjne som skal se på skærmen, ikke os.

• #4   22. maj 2011 Kristian F

55" og din afstand er 2,75 meter? Det var da godt nok vildt synes jeg.
    Min bror har et 42" plasma nu og der er afstanden 5 meter det synes jeg er okay men de skal snart ud og have et 50"

Jeg tror bare det bliver for stort med sådan et fjernsyn

Kommentér på:
Nyt fjernsyn

Annonce