Nyt fjernsyn {{forumTopicSubject}}
Jeg har fundet et godt tilbud på en samsung fladskærm og jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at få købt en fladskærm så nu skal det være
Modellen er LE32D404XXE og jeg vil høre om det er et godt fjernsyn til pengene? det skal bruges til at spille xbox på og se almindeligt fjernsyn ikke noget blueray osv.
Er lydkvaliteten i orden?
Er billedkvaliteten god?
Jeg har prøvet at finde anmeldelser på nettet men det lykkedes ikke så vil gerne høre fra nogen som har set det med egne øjne
Prisen er 1500.- og det skal bruges på mit værelse til at se almindelig fjernsyn på og spille forza motorsports på. Da jeg kun er 16 skal det med når jeg flytter hjemmefra så det skal gerne holde så længe
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 23 AV-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 1.040
For at være helt ærlig med dig, så fladskærmende i dag, er utrolig dårlige, de har nok den dårligste lydkvalitet og man skal virkelig skruge op for volumen før man kan høre noget. Men det gælder selvfølgelige ikke for Bang & Olufsen tv, de er nok de eneste på markedet, hvor lydkvaliteten stadig er i højsædet, men det selvfølgelig også en helt anden prisklasse:-)
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 61
Dennis H: Kan se at du er rimeligt meget inde i det tv-univers.. Kan du anbefale en fladskærm til omkring 6000 kr. Det skal være omkring 40" og bruges til film/tv/spil ovs.
Tak
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
Man får altså ikke meget lyd fra et fjernsyn, ligemeget mærke
Nyt fjernsyn