{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Nyt fladskærmstv til ca. 25000 {{forumTopicSubject}}

Hey

Mangler lige nogen der har lidt forstand på de smarte fladskærmstv.

Min kæreste skal flytte i lejlighed, og vil derfor have et ny tv. Hun ser mange film, og har derfor bestemt at bruge en god slat penge på et ordentligt fladskærmsfjernsyn.

Prisen skal være omkring 25.000 kr. Ved hun har kigget på et sort 42" Samsung tv (kender ikke lige modelnr.), som hun var blevet anbefalet i Expert. Er det et mærke der kan anbefales? Hun vil meget gerne have et sort tv, og ellers skal det være meget stilrent, altså ikke sådan noget "daller" hvis I forstår.

Hvad skal man gå efter, mærker, plasma/lcd, diverse udgange, opløsning og hvad det nu ellers hedder?

Håber der er nogen som ved lidt om dt, som kunne komme med ideer?!

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt fladskærmstv til ca. 25000
  • #1   30. aug 2006 den er vil jeg anbefale den har et meget godt billede. men prøv evt at gå ind i hifiklubben og se.

(link fjernet)

• Klas |
    Klas | Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #2   30. aug 2006 Sørg for at få en med digitaltuner... Den nævnte model er rigtig lækker men har set den 10.000 kr billigere et sted på en dansk hjemmeside. Har nemlig selv kigget efter den model som der er linket til

• #3   30. aug 2006 jeg har selv lige købt omtalte tv..

men jeg vil lige tilføje at tv-tuneren ikke er særlig god i netop dette tv.. jeg får snart et mediacenter, så det burde hjælpe på det.. Derudover er der ikke meget plads til stikkende omme bagpå, hvis du bruger et vægophæng.. men det er intet problem hvis du vil have den stående på foden.

men udover det, er det et kanont tv, med hammergodt billede(dvd) farverne er klare og gode, og ved dette tv når der er noget sort på skærmen, så er det virkeligt sort, og ikke over i grå/lilla, som mange andre..
    efter min mening er dette tv et af de mest stilede tv der kan fåes lige nu.. det ser bare hammergodt ud med den blanke sorte overflade.

jeg bestilte mit tv hos, www.nypris.dk de har nemlig prisgaranti, så du skal bare finde tv'et til de billigste penge på nettet i dk, og så underbyder de det..

desuden er leveringen og servicen rigtig god.. jeg fik mit tv 3 dage efter at pengene var overført.

håber du kan bruge det til noget smiley

• #4   30. aug 2006 jeg gav lidt over 14.000 for mit..

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   31. aug 2006 Det er lige nøjagtigt det omtalte fjernsyn som hun har kigget på. Hun fik afvide at hun kunne få det til ca. 22.000 plus hun nok skal have en dvd afspiller oveni.

Hvad mener du med at TV turneren ikke er så god? Og hvad er et mediacenter?

Tænkte også på det med digital turner. Er det nødvendigt når det er i et nybygget højhus hun skal bo i. Er det ikke noget fællesantenne eller lign?

Og brian. Hvor fandt du den til 14.000, altså den der Samsung 40M71B?

• #6   31. aug 2006 jeg mener at når du ser normalt tv, kan billedet godt være lidt grynet.

Et mediacenter er en blanding af en pc og en Hd-recorder.. der er så indbygget en tuner i, så den i tv'et ikke er nødvendig længere.. og da den jeg får i er bedre end den i tv'et, skulle billedet blive betydeligt bedre.. men her kan du også nøjes med at købe en alm ekstern tuner.. du kan evt få den testet på tv'et i en butik inden du køber den.

jeg søgte på www.hifipriser.dk og fandt den billigste der.. bagefter skrev jeg så til www.nypris.dk, og fik underbudt prisen:D

og angående digitaltuner, så er det slet ikke nødvendigt endnu, da det kun er dr1 og tv2 der kan køre med det.. så efter min mening er det spild af penge..

mvh Brian

Kommentér på:
Nyt fladskærmstv til ca. 25000

Annonce