{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

Hvilken projektor ville være god? {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi-brugere.

Jeg står og skal måske have et nyt tv, da jeg kom i tanke om. Hvorfor jeg ikke prøver en projektor? Men da jeg ikke kan finde nogle steder hvor jeg kan se om hvor god kvalitet de er.
Men mit sprøgsmål til jer er:

Kan man spille PS3 på en projektor (om den er for langsom i HZ)?
Ville det være bedre med et TV?
Hvilke ville i anbefale til omkring 10.000 kr.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken projektor ville være god?
  • #2   3. apr 2013 Jeg er helt enig i hvad Jesper skriver,
    en anden ting er hvis du vil se noget med projektoren
    Så kan der ikke rigtig foregå andet i rummet samtidigt
    Feks. Kan damen ikke ligge tøj sammen eller støvsuge
    Da det kræver lys

• #3   4. apr 2013 Er meget uenig i hvad i to andre siger har selv helt erstattet tv med projektor og ja billedet duer ikke hvis der står direkte sol ind ad vinduet det er rigtig men så snart solen er over huset er det intet problem selv med en projektor som min som kun kostede 3000. en projektor til 10.000 vil uden problemer virke fint når solen ikke står direkte ind på væggen eller lærredet. Har forresten også sat både xbox, PS3, N64, PS2 og sat lyden ud til anlægget i stedet for at bruge den indbyggede højtaler så køre det bare. Eneste problem er at hvis den ikke hænger det rigtige sted kan konen komme til og gå ind i billedet men det problem har man jo også med tv

• #5   4. apr 2013 Det har du ret i men man kan sagtens se tv med projektor uden der er helt mørkt i rummet. Hvis man vil have perfekt billede ja så skal det være helt mørkt. Hvis man lige skal se nyheder eller bare se 15 min tv så er billedet fint uden at der er helt mørkt. Hvis du skal se en film eller spille i længere tid så er det bedst og gøre det i mørke. Men jeg mener stadig at du sagtens kan bruge projektor selvom konen støvsuger.

Evt. køb en projektor fra et sted med en god retur ordning som El giganten da man så kan prøve og se om man syntes det er godt for en og hvis ikke så lever den tilbage inden 14 dage. Det gjorde jeg selv uden problemer.

• #6   4. apr 2013 Rasmus
    Lidt vildt at din dame , støvsuger i et halv mørkt rum...

Trådstarter
    Projektor er ikke et alternativ til et tv, men det er en fed ting til speciele lejligheder

• #7   4. apr 2013 Hun støvsuger med gardiner trukket op men så længe solen ikke er direkte ind ad vinduet er det ikke noget "stort" problem med projektoren.

Og endnu en gang vil jeg sige at det nemt kan være et alternativ til tv og det er der mange der gør.

Men vil sige der er mange der ikke bryder sig om det store billede og at man ikke får perfekt billede når solen står ind. Derfor vil jeg mene du skal prøve og købe en hvor du har returret også selvom du har taget den i brug, og så se om det er noget for dig.

Kommentér på:
Hvilken projektor ville være god?

Annonce