Pioneer TV {{forumTopicSubject}}
Hey Hifi venner.
Jeg var nede og kigge på tv i vores lokale 2tal, da jeg vidste at de havde et pioneer plasma tv stående.
Da jeg har hørt så meget godt om pioneer blev jeg selvfølgelig nysgerrig og ville det i live.
Men jeg blev yderst skuffet, da den flinke ekspedient tændte det.
Billedet var rigtig dårligt, det lignede et billede man kan købe sig til for 5000 kr, det var meget grumset (jeg så almindeligt kabel tv, tror jeg det hedder)
Så jeg vil høre om det var dem i 2talen, der bare slet ikke kunne finde ud af at indstille tv'et eller om de super gode pioneer tv'er kun er rygter?
Ps. de andre tv'er som panasonic px70 42" viste et meget bedre billede nede i butikken
PPS. Hvis 2tals tv bare var dårligt indstillet og at pioneer er et super mærke inde for tv'er. Er det her så noget værd: http://www.befro.dk/shop/pioneer-pdp-4270-303p.html ?
Mvh. Jesper
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Den du linker til er fra sidste generation, og slet ikke i samme klasse. Du kan kende generationen på nummeret. 42 er størrelsen og det næste tal er generationen. Den nyeste generation er 8. Dvs. modelnavnet er pdp-4280 istedet.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Jeg kender ikke til Panasonics modeller, og ved ikke hvordan man måler deres generation. Jeg ved dog at deres 10. generation umiddelbart ligger et lille stykke under Pioneers seneste. Hvilke Panny modeller det handler om tør jeg dog ikke sige.
Største forskel på 7. til 8. generation pioneer er nok kontrasten. Den ligger på 3000:1 på den gamle hvor den hedder 16.000:1 på de nye.
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 8 Svar: 37
Pioneer TV