{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.990 visninger | Oprettet:

Varm forstærker (NAD C375BEE) {{forumTopicSubject}}

Jeg har for lyligt købt en sprit ny NAD C375BEE forstærker og er dybt begejstret for den.

MEN jeg syntes den bliver meget varm i forhold til hvilken belastning den spiller med. Ved almindeligt lydniveau, hvor man uden problemer kan føre en samtale, bliver den faktisk så varm at man ikke kan sætte en hånd over og under forstærkeren - primært i venstre side.

Jeg er med på, at analogforstærkere godt kan blive ret varme, men jeg syntes dette er lidt vildt.

Er dettte normalt for modellen (inden jeg slæber den ind til Hifi Klubben og gør mig selv til grin)?

Højtalerne er Dali Lector 8.

På forhånd tal for eventuelle svar og fortsat go' søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• kigge på 4 radiatorer der ikke giver varme 1.467 kr.
  • Sæt håndtag på IKEA skab + "opslagstavle" 300 kr.
  • Hænge stort lidt tungt billede op på betonvæg 500 kr.
  • Tilslutning og opsætning af tørretumbler 1.200 kr.
  • Opsætning af lampe 300 kr.
  • Skifte vandhane baseværelsesvask 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varm forstærker (NAD C375BEE)
  • #2   23. nov 2014 Hej Nicolaj

Nej, den står fuldstændigt frit - ovenpå en glasplade og med minimum 15 cm luft bagved og på højre side. Der er helt frit på venstre side og over den.

Havde en NAD C356BEE og jeg oplevede ikke de samme høje temperaturer på den, ved normalt lydniveau.

• #4   23. nov 2014 Ja, det ender nok med at jeg må et slag forbi Odense - jeg syntes det er dybt underligt. Den spiller fint (rigtigt fint), men varmeudviklingen undrer mig noget.

Jeg finder kvitteringen og suser derind i nær fremtid. Tingene tjekkes nok bedst ved selvsyn (selvfølelse smiley )

smiley

• #11   24. nov 2014 Tak for rådene. Jeg er lige kommet hjem fra job.

Jeg kigger lige på det; coffee. Det var ikke et problem med min tidligere forstærker.

ALT er købt hos Hifiklubben - også kablerne smiley Men det er selvfølgelig ikke garanti for, at noget kan være galt der.

Mvh

• #12   11. dec 2014 Nå, resultatet blev en ny forstærker. Der var ikke et splitsekunds tvivl hos dem i Hifiklubben.

smiley

Kommentér på:
Varm forstærker (NAD C375BEE)

Annonce