Klipsch godt eller skidt ? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen. Jeg har fået købt mig et sæt klipsch surrund højtalere samt en aktiv subwoofer, det var impulsivt da det enlig var et tvbord jeg købte brugt hos en fyr og han havde det der tilslag også. Jeg har aldrig hørt om mærket, har læst mig frem men der burde være nogen i Danmark som har eller hørt det..
mar 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
De laver nogle ganske fine højtalere, med stor fokus på bass området.
Langt de fleste ligger i den mørke ende hvad angår diskant og mellemtone. Hvad angår musik mener jeg personligt de egner sig bedst til hård rock / Metal. De spiller dog også dance musik ganske glimrende.
Det er dog ingen pop højtaler, i hvertfald ikke i mine øre. Lyden er lidt for mørk.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
De er ikke de mest velspillende men det er heller ikke fordi de lyder decideret dårligt. De burde efter min mening sælge mere her i Danmark end de gør.
Min drømmerhøjtaler til hjemmebioen er KL-650-THX.
aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
aug 2014
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 132
Jeg har haft lidt af hver af klipsch, og også hørt en del af det efterhånden.. Jeg kan rigtig godt lide deres måde at spille på, slam i bunden, let mørk mellemtone, og diskanten der parret med det rigtige udstyr spiller super godt..
Jeg har endnu ikke hørt en højtaler der spiller med samme dynamik som de klipsch jeg har hørt..
Dog vil jeg gerne rette lidt på Peter og sige at jeg bestemt også syntes man kan tillade sig at smide et stykke akustisk på.. Lyder dælme også godt.. Men ja, de har deres forcer når man smider en plade rock, samt metal på..
Jeg har pt. kun en klipsch sub, men har haft surround med klipsch, som jeg dog valgte at sælge, hvilket jeg ærgre mig over i dag..
aug 2014
http://www.klipsch.com/rsx-5-bookshelf-speaker/details
Gav sgu 1400 og nej ikke stjålet !
mar 2013
Jeg har aldrig solgt Klipsch til så unge mennesker som dig, så jeg tvivler. Så skal det være brugt, men ham der købte min sw110 vil jeg vurdere til at være over 25
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 132
Jo, det var også brugt, kom med min onkel? Ham jeg købte den hos havde to da jeg købte min, og havde haft stacket sw110'erne mener det var fire oven på hinanden i hver side
mar 2013
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 126
Jeg har selv et 5.0 klipsch THX ultra sæt med XTZ subs og er meget tilfreds med dem. De giver en stor biolyd
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
okt 2014
Følger: 1 Svar: 2
Klipsch godt eller skidt ?