{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Skal have nyt anlæg.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.
Jeg er meget nybegynder til det her anlæg halløjsa, så jeg har ikke så meget forstand på det.
Men jeg har da forstand nok, til at vide at jeg trænger til nyt anlæg.
Jeg bare ikke lige hvad jeg skal have, så det håber jeg at i kan hjælpe mig med smiley

Anlægget skal bruges til at spille elektronisk musik på (mest hardstyle), så der skal være en god bas, en meget ren lyd og det skal kunne spille højt. Det skal tilsluttes til min computer men det skal også kunne afspille CD'er.

Jeg har 7.000 DKK at gøre med, og hvis det ikke er nok, så må jeg jo spare lidt mere op.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal have nyt anlæg..
  • #1   22. okt 2006 Ville forslå dig at købe Cerwin Vega så. hvis du vil have meget bas. og at det skal kunne spille højt.. Så er cerwin vega nok det bedste du kan få til billigest penge. samt en NAD forstærker. Du kunne f.eks. købe cls 12 eller cls 15. Og en NAD C372 men det kommer jo så et godt stykke op over de 7000kr.. men så kan du evt. købe noget af det lidt mindre..

som du kan se har jeg jo selv Cerwin Vega og er Mega glad for det.. men som sagt køb noget af deres som er lidt mindre.. f.eks. vis deres cls 10 eller VE 12. eller mindre. og så en forstærker der passer der til

• #2   22. okt 2006 BRUGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3   22. okt 2006 Har en Nad C372 stående, hvor der stadig er 2 måneders garanti. hvis det var noget, den trækker alt! så burde du kunne finde nogle fede Cerwin-Vegaer.

• #4   22. okt 2006 Mark M: Tak for oplysningerne smiley

Og ja, det ville komme et godt stykke over de 7.000 så.
    Så jeg tænkte lidt på dette:

Forstærker: NAD C325BEE
    Højtalere: Enten CERWIN-VEGA CLS-6 eller CERWIN-VEGA CLS-12 da jeg ikke har så meget plads på mit værelse..

Ville det kunne funke?

• #5   22. okt 2006 skulle jeg mene det kunne

• #6   22. okt 2006 cls 12 Er nogle rigtige gode højtalere men så skal du havde en anden forstærker.. Det er helt sikkert.

og Cls 6 er nogle små højtalere og skal nok mest bruges til bag højtalere i et sorrund system.. Og med en subwoofer. Du kunne f.eks købe VE 10F og samme forstærker det tror jeg nok skulle kunne gå..

• #7   22. okt 2006 Find nogle gamle Cerwin Vega Dc-15 eller 12. alt efter hvor meget power du vil have, og så en god kraftig stereo forstærker, og en cdafspiller. Så har du et anlæg som der kan levere bas og spille skide højt. Hvis du selfølige er til det smiley

Og køb brugt, men sørg for at undersøge tingene ordenligt inden du afgør handler

• #8   23. okt 2006 der er ingen grund til at købe sådan noget om spiller mega rent til Hardstyle.. Hvis der skal være masser af bas dur dali eller B&W ikke tl det. Så er Cerwin Vega det bedste fordi Dali ikke kan give den samme dybe i bassen som Cerwin Vega kan.. uden at man skal give en en hel bondegård til det.. Og da pengene kun er til 7000kr Og taget i betrægning at det er tl hardstyle så er Dali eller B&W ikke lige sagen..

f.eks. min bror har et ar dali 505. Og de ligner meget de Dali 850. og jeg kunne slet ikke forstille mig at At Spille Hardstyle på dem.. Bassen er skam fin.. men slet ikke til det brug når det gælder techno. skal der noget mere til.. og så er Cerwin Vega det bedste

• #9   23. okt 2006 Jacob R. Bemækr lige vi skriver at det er vis man er til techno eller musik der bare pumper bassen afsted!

Og du burde da kunne snakke lidt pænt og Cv, selvom det måske ikke lige er din smag. vi skriver jo ikke at B&W er noget lort.

• #10   23. okt 2006 Undskyld, overså lige at du skrev dit værelse ikke var stor. Istedet for CLS 12. Vil jeg anbefale dig at købe et sæt fine Dc-12. Der er MEGET mere tryk og bedre lyd i. De nye Cerwin vega´er er desværre ikke som de gode gamle. Jeg har set et sæt flotte Dc-12 til omkring 2200kr.
    Så det vil jeg klart anbefale dig

• #11   23. okt 2006 Thoft*

Vil give dig ret i at det ikke er noget lort. Så længe det glæder højt lydtryk og meget bas er Cerwin vega det bedste. B&W og Dali er meget bedre til film og andet musik.. hvis jeg nu havde set mere film og hørt noget mere klassiket musik så vlle jeg da klart have købt Dali.. Det er da helt sikkert..

og ja Desværre er Cerwin Vegas nye serie ikke særlig god forholdt til deres gamle klassikere Dc serien.. er er rigtige gode

• #12   23. okt 2006 Jeg tror jeg holder mig til Cerwin Vega, da de over beviser mig meget om at de er de bedste, i hvert falde i forehold til hvad Mark M siger.
    Og jeg kan faktisk godt at jeg kan få plads til nogle CLS højtalere hvis jeg rykker lidt rundt på mine ting på mit værelse. smiley

Så det bliver enten CLS-15 eller CLS-12.. Men hvilken forstærker skal jeg så have? Den altså helst ikke koste for mange penge?

• #13   23. okt 2006 Så det bliver enten CLS-15 eller CLS-12.. Men hvilken forstærker skal jeg så have? Den må altså helst ikke koste for mange penge?

Skulle der selvfølgelig have stået smiley

• #14   23. okt 2006 Hov.. Der var lige noget jeg havde overset.. VE 10F lyder egentlig også meget lovende.. Spiller de ligeså godt som CLS12?

• #15   23. okt 2006 Det skal lige siges at der ikke er nogen som hedder VE 10F men går ud fra at du mener VE 12F

men går ud fra de spiller på nogenlunde lige fod. men tror at Cls 12'eren er mere brutal eller hva man nu lige skal sige. den kan måske spille lidt mere vildt. men du må ikke hænge mig op på det. da jeg aldrig har hørt Ve 12F.. men 15" af dem Spiller fantasisk..

Men Cls 12 spiller også rigtigt godt. men til sådan en højtaler skal man jo også have lidt kræfter til at trække den..

Så ville nok anbefalde en NAD C352 men er ikke helt sikker på om det er nok. men det skulle jeg mene det er.. men selvf. ikke til at spille dem fuldt ud. det skulle jeg ikke mene den kan. men langt kan den i hvert fald spille dem ud

• #16   23. okt 2006 Oki.. Ja, jeg mente VE 12F smiley

• #17   23. okt 2006 go bas ren lyd og spille høj... er det ikke stort set altid det man går efter???

Kommentér på:
Skal have nyt anlæg..

Annonce