{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Skal have nyt anlæg.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens.
Jeg er meget nybegynder til det her anlæg halløjsa, så jeg har ikke så meget forstand på det.
Men jeg har da forstand nok, til at vide at jeg trænger til nyt anlæg.
Jeg bare ikke lige hvad jeg skal have, så det håber jeg at i kan hjælpe mig med smiley

Anlægget skal bruges til at spille elektronisk musik på (mest hardstyle), så der skal være en god bas, en meget ren lyd og det skal kunne spille højt. Det skal tilsluttes til min computer men det skal også kunne afspille CD'er.

Jeg har 7.000 DKK at gøre med, og hvis det ikke er nok, så må jeg jo spare lidt mere op.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal have nyt anlæg..
  • #1   22. okt 2006 Ville forslå dig at købe Cerwin Vega så. hvis du vil have meget bas. og at det skal kunne spille højt.. Så er cerwin vega nok det bedste du kan få til billigest penge. samt en NAD forstærker. Du kunne f.eks. købe cls 12 eller cls 15. Og en NAD C372 men det kommer jo så et godt stykke op over de 7000kr.. men så kan du evt. købe noget af det lidt mindre..

som du kan se har jeg jo selv Cerwin Vega og er Mega glad for det.. men som sagt køb noget af deres som er lidt mindre.. f.eks. vis deres cls 10 eller VE 12. eller mindre. og så en forstærker der passer der til

• #2   22. okt 2006 BRUGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3   22. okt 2006 Har en Nad C372 stående, hvor der stadig er 2 måneders garanti. hvis det var noget, den trækker alt! så burde du kunne finde nogle fede Cerwin-Vegaer.

• #4   22. okt 2006 Mark M: Tak for oplysningerne smiley

Og ja, det ville komme et godt stykke over de 7.000 så.
    Så jeg tænkte lidt på dette:

Forstærker: NAD C325BEE