1.518 visninger
|
Oprettet:
Skal have nyt anlæg.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens.
Jeg er meget nybegynder til det her anlæg halløjsa, så jeg har ikke så meget forstand på det.
Men jeg har da forstand nok, til at vide at jeg trænger til nyt anlæg.
Jeg bare ikke lige hvad jeg skal have, så det håber jeg at i kan hjælpe mig med
Anlægget skal bruges til at spille elektronisk musik på (mest hardstyle), så der skal være en god bas, en meget ren lyd og det skal kunne spille højt. Det skal tilsluttes til min computer men det skal også kunne afspille CD'er.
Jeg har 7.000 DKK at gøre med, og hvis det ikke er nok, så må jeg jo spare lidt mere op.
Håber i kan hjælpe mig
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 AV-enheder: 6 Emner: 25 Svar: 210
som du kan se har jeg jo selv Cerwin Vega og er Mega glad for det.. men som sagt køb noget af deres som er lidt mindre.. f.eks. vis deres cls 10 eller VE 12. eller mindre. og så en forstærker der passer der til
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 35 AV-enheder: 5 Emner: 154 Svar: 697
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 4
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 18
Og ja, det ville komme et godt stykke over de 7.000 så.
Så jeg tænkte lidt på dette:
Forstærker: NAD C325BEE
Højtalere: Enten CERWIN-VEGA CLS-6 eller CERWIN-VEGA CLS-12 da jeg ikke har så meget plads på mit værelse..
Ville det kunne funke?
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 35 Svar: 88
jan 2006
og Cls 6 er nogle små højtalere og skal nok mest bruges til bag højtalere i et sorrund system.. Og med en subwoofer. Du kunne f.eks købe VE 10F og samme forstærker det tror jeg nok skulle kunne gå..
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 5 Emner: 50 Svar: 482
Og køb brugt, men sørg for at undersøge tingene ordenligt inden du afgør handler
jan 2006