1.518 visninger
|
Oprettet:
Skal have nyt anlæg.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens.
Jeg er meget nybegynder til det her anlæg halløjsa, så jeg har ikke så meget forstand på det.
Men jeg har da forstand nok, til at vide at jeg trænger til nyt anlæg.
Jeg bare ikke lige hvad jeg skal have, så det håber jeg at i kan hjælpe mig med
Anlægget skal bruges til at spille elektronisk musik på (mest hardstyle), så der skal være en god bas, en meget ren lyd og det skal kunne spille højt. Det skal tilsluttes til min computer men det skal også kunne afspille CD'er.
Jeg har 7.000 DKK at gøre med, og hvis det ikke er nok, så må jeg jo spare lidt mere op.
Håber i kan hjælpe mig
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 AV-enheder: 6 Emner: 25 Svar: 210
som du kan se har jeg jo selv Cerwin Vega og er Mega glad for det.. men som sagt køb noget af deres som er lidt mindre.. f.eks. vis deres cls 10 eller VE 12. eller mindre. og så en forstærker der passer der til
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 35 AV-enheder: 5 Emner: 154 Svar: 697
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 4
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 18
Og ja, det ville komme et godt stykke over de 7.000 så.
Så jeg tænkte lidt på dette:
Forstærker: NAD C325BEE
Højtalere: Enten CERWIN-VEGA CLS-6 eller CERWIN-VEGA CLS-12 da jeg ikke har så meget plads på mit værelse..
Ville det kunne funke?
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 35 Svar: 88
jan 2006
og Cls 6 er nogle små højtalere og skal nok mest bruges til bag højtalere i et sorrund system.. Og med en subwoofer. Du kunne f.eks købe VE 10F og samme forstærker det tror jeg nok skulle kunne gå..
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 5 Emner: 50 Svar: 482
Og køb brugt, men sørg for at undersøge tingene ordenligt inden du afgør handler
jan 2006
f.eks. min bror har et ar dali 505. Og de ligner meget de Dali 850. og jeg kunne slet ikke forstille mig at At Spille Hardstyle på dem.. Bassen er skam fin.. men slet ikke til det brug når det gælder techno. skal der noget mere til.. og så er Cerwin Vega det bedste
dec 2005
Og du burde da kunne snakke lidt pænt og Cv, selvom det måske ikke lige er din smag. vi skriver jo ikke at B&W er noget lort.
dec 2005
Så det vil jeg klart anbefale dig
jan 2006
Vil give dig ret i at det ikke er noget lort. Så længe det glæder højt lydtryk og meget bas er Cerwin vega det bedste. B&W og Dali er meget bedre til film og andet musik.. hvis jeg nu havde set mere film og hørt noget mere klassiket musik så vlle jeg da klart have købt Dali.. Det er da helt sikkert..
og ja Desværre er Cerwin Vegas nye serie ikke særlig god forholdt til deres gamle klassikere Dc serien.. er er rigtige gode
okt 2006
Og jeg kan faktisk godt at jeg kan få plads til nogle CLS højtalere hvis jeg rykker lidt rundt på mine ting på mit værelse.
Så det bliver enten CLS-15 eller CLS-12.. Men hvilken forstærker skal jeg så have? Den altså helst ikke koste for mange penge?
okt 2006
Skulle der selvfølgelig have stået
okt 2006
jan 2006
men går ud fra de spiller på nogenlunde lige fod. men tror at Cls 12'eren er mere brutal eller hva man nu lige skal sige. den kan måske spille lidt mere vildt. men du må ikke hænge mig op på det. da jeg aldrig har hørt Ve 12F.. men 15" af dem Spiller fantasisk..
Men Cls 12 spiller også rigtigt godt. men til sådan en højtaler skal man jo også have lidt kræfter til at trække den..
Så ville nok anbefalde en NAD C352 men er ikke helt sikker på om det er nok. men det skulle jeg mene det er.. men selvf. ikke til at spille dem fuldt ud. det skulle jeg ikke mene den kan. men langt kan den i hvert fald spille dem ud
okt 2006
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 3 Emner: 25 Svar: 66
Skal have nyt anlæg..