{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal have nyt tv .
  • #1   7. jan 2007 Både og.. det kører med den lille HD opløsning.
    Skulle jeg ud og bruge penge på LCD TV igen, så blev det et fjernsyn der kan køre rigtig HD.

• #2   7. jan 2007 Det er et udemærket LCD til prisen, men opløsningen er ikke så cool! Til den pris kan du finde et rigtig fedt plasma i 42"... hvilket helt klart er at foretrække! Opløsningen på plasmaer er ikke nær så højet oppe som LCD, men Lcd har nogen rigtig kedelige effekter som man undgår helt med et godt plasma!!!

• #3   7. jan 2007 hvad ville i så foreslå til en 10.000 ca ?

• #4   7. jan 2007 Jonathan D, så længe det er under 50" så vil jeg æde min gamle hat på at du ikke kan se forskel på 720P og 1080P.

Morten P, det er et udemærket tv. smiley

• #5   7. jan 2007 Phillip P --> Så forventer jeg at se et filmklip af at du æder den hat! Til computeren har jeg en 24" samsung der kører 1920x1200 (rigtig computerskærm), og jeg kan tydeligt se forskel på 720p og 1080p.

720p har 921.600 punkter, mens 1080p har 2.073.600 punkter. En lille forskel måske?

• #6   7. jan 2007 Jonathan D, - har ikke selv set det, men ved bare hvis man læser på Hifi4All, AVforum osv., så siger de (dem med HD DVD/BluRay) at de ikke mener der er grund til at købe en sådan afspiller med mindre man er oppe i stor størrelse FX projekter.

• #7   7. jan 2007 tak for svar Phillip P , (:

• #8   7. jan 2007 Phillip - det er altid en god ting at snakke af erfaring før man siger noget smiley

Men jeg er heldigvis også ligeglad - det er ikke mig der går ud og spilder 10k på en forældet teknologi.

• #9   7. jan 2007 Hmm, hvis man går ud og køber et 1080P så kommer man af med ca. 20000kr for et ordenligt (Toshiba har et til 14000, jeg har ikke hørt noget om det rigtigt, mest kritik samlignet med Sonys fx) så for at udnytte teknologien så skal man have en afspiller(Bluray/HD-DVD)til 10000kr med mindre man igen går efter Toshibas bundmodel som koster ca 5000kr hvis jeg husker ret).
    Så er man oppe på minimum 20000kr, hvor imod et Samsung + DVD vil ligge på 12500kr også har man en god DVD-afspiller.

Så kan det måske være du mener man kan købe en XBOX/PS3(Under 5000kr), og bruge den som afspiller. Ja det kan man, men man kan jo også købe en DVD-afspiller i føtex for 99.-, det betyder jo bare ikke at den måler sig med fx en Denon 1930. Med det mener jeg at kvaliteten på med en XBOX/PS3 ikke er det lige så god som en desideret afspiller.

Og BluRay/HD-DVD krigen er jo knap begyndt, så kan ikke se nogen grund til at gå ud og satse på en teknologi som måske allerede er dødsdømt.

• #10   7. jan 2007 hvad mener du med forældet teknologi Jonathan D ?

• #11   8. jan 2007 Han mener at 720P er forældet fordi man kan få 1080P (Som er ca dobble så dyr).

Men hvis man venter 10 år så er 1080P jo os forældet, hvis man kan kalde det det.

• #12   8. jan 2007 Hvis du hovedsagligt skal bruge skærmen til film, så er Panasonic TH 42 PV60 Vejen frem og har ingen reele konkurrenter i prisklassen...

Kommentér på:
Skal have nyt tv .

Annonce