{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Hjælpe administrator {{forumTopicSubject}}

en skriver i en tråd her inde hvorfor hans JVC anlæg bliver afvist..

(Jesper M
Hjælpe-Administrator

Skrevet: 25-03-2006 22:45:09

Jesper k

Tud tud tud...

tag en kiks... køb dig et ordenligt anlæg. og så prøv igen! Meget simpelt, du er ikke den første der tuder over at dit JVC anlæg ikke kom ind, og du er nok ikke den sidste!!!

Det var (hvis jeg ikke taget meget fejl) et minni anlæg? det forklare en del...)

Er det bare mig der syns det ik er fair han skriver sådan til folk der har et billigt anlæg?

Man skal da ik svine folk sådan til, slet ik når man er her inde for at hjælpe folk..

Alle burde da være velkommen ligemeget hvor billigt/gammelt/pænt det er..

Bare mig eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpe administrator
  • #1   26. mar 2006 det hedder jo hifi galleri, og minianlæg og jvc plastic o.s.v har ikke det mindste med hifi at gøre

• #2   26. mar 2006 Enig

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #3   26. mar 2006 Sonny, sonny sonny boye..

nu må du tænke på at os(hjælpe-admins) ikke kun er til for at hjælpe vi er jo også mennesker med holdninger og meninger...

altså når vi bruger vores såkaldte "position" skriver vi fx. hilsen www.hifigalleri.dk eller andet så der ikke kommer tvivl, om hvem der skriver...

så jesper M har faktisk også ret til at sige hvad ham mener, selvfølgelig trådte han måske lidt på ham... men som Jokke: siger. dette er HIFI.. ikke low-fi

Holger

• #4   26. mar 2006 Okay.. Men er også inde på nogle af de andre gallerier der er det slet ik sådan man skal have noget bestemt for at komme ind bare det bil eller scooter så kan man komme ind f.eks..

For man kan jo vælge minialæg.

F.esk inde på scootergalleri der må der da os komme knallerter små minibikes ind..

Men sådan er det nok bare her inde smiley

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #5   26. mar 2006 per...

100 % enig

• #6   26. mar 2006 noget jeg synes der er latterligt, er at der er oprettet en kategori der hedder minianlæg... det ER og BLIVER ikke hifi hvis det er sådan en plastik kasse fra kvickly eller et eller andet "center"

• #7   26. mar 2006 men alligevel, du kan godt få minianlæg der er seriøs hifi klasse..

• #8   26. mar 2006 meen det er heller ikke anlæg til under 4000

• #9   26. mar 2006 - Det er jo ligegyldigt... Tydeligt at Jesper M ikke formår at leve op til rollen som hjælpeadministrator. Én ting er at anlægget ikke kommer ind, noget andet er at man som hjælpeadministrator har pligt til at optræde på en nobel måde, hvilket jeg ikke har vurderet er tilfældet her. På den baggrund kan vi udlede at Jesper M ikke burde være i besiddelse af den position som nu er tilfældet.
    Det hele bunder selvfølgelig i, at der ikke er skrevet om på Jesper Ms indlæg.

• #10   26. mar 2006 Jeper M, jeg er ikke i tvivl om du kunne have optrædt endnu værre end tilfældet her har været. Men (modsat Per Ns udtalelse) så er hjælpe-administratore ikke lige så meget brugere som os andre - de er mere betydningsfulde. Det betyder at de repræsenterer Hifigalleri.dk med titlen hjælpe-administratore. Dette betyder ikke holdningen nødvendigvis er den samme, men det betyder at man ikke kan tillade sig at have en tydelig subjektivt dominerende holdning, da man er den del af en større enhed.

At det pågældende hifi-udstyr har været så dårligt at det ikke har kunnet komme ind, ved jeg så ikke da jeg ikke kender til sagens baggrund. Og ja, der er mange der "spam'er" forumet med tåblige spørgsmål om hvorfor deres anlæg ikke er kommet ind, men deri ligger min pointe heller ikke...!

• #11   27. mar 2006 he he så burde i nok rydde op i de mini anlæg der er herinde, for der er da en del plastic anlæg, og der er da flere af dem der slet ikke kvalificere sig som hifi, så før i "hjælpe admins" sviner for mange til burde i nok rydde lidt op.

blot et surt opstød.

ja ja jeg har ikke noget anlæg inde men lover det kommer!!

• #12   27. mar 2006 Jeg gir sonny 100% ret, en Hjælpe Admin. må ikke komme med dumme, smarte osv. kommentar... en Hjælpe Admin. skal være 100% neutral over for alle. ellers er han bare ikke "profesionel" nok til stillingen...

En Hjælpe Admin. er til for holde takt og tone... og det vil jeg ikke just kalde det der udfald...
    Det nytter jo ikke noget han går og forteler hvordan og hvorledes tingene skal være, og tage beslutninger om hvor langt folk skal må gå og ikke... vis han selv går og kaster rundt med smarte bemærkninger og tale, og "rakker ned på andre"

Bare min mening.

The MBG

• #13   27. mar 2006 Og nej en Hjælpe administrator er ikke en brugersom os andre. han skal være 100% neutral og upartisk i sine udtagelser... ellers hænger det jo bare ikke sammen med han skal gå og fortele andre hvordan de skal bebærd sig i andre folks tråde og forum.

The MBG

• #14   22. maj 2006 Jeg støtter Jesper M 100%
    For det første er det et minianlæg, som en hver kan købe i netto for 1200kr. Det er jo næsten bare det vores center højtaler koster.

For det andet gør jesper sit arbejde utrolig godt.
    Hvis det er inden for disko branchen er der ikke en ting han ikke kan eller vil hjælpe med.

For det tredje, så må han godt have sine meninger, så kan du jo så bare være en af dem, som ikke bakker op om det..

Så i bund og grund er det vidst bare dig..

Kommentér på:
Hjælpe administrator

Annonce