Hjælpe administrator {{forumTopicSubject}}
en skriver i en tråd her inde hvorfor hans JVC anlæg bliver afvist..
(Jesper M
Hjælpe-Administrator
Skrevet: 25-03-2006 22:45:09
Jesper k
Tud tud tud...
tag en kiks... køb dig et ordenligt anlæg. og så prøv igen! Meget simpelt, du er ikke den første der tuder over at dit JVC anlæg ikke kom ind, og du er nok ikke den sidste!!!
Det var (hvis jeg ikke taget meget fejl) et minni anlæg? det forklare en del...)
Er det bare mig der syns det ik er fair han skriver sådan til folk der har et billigt anlæg?
Man skal da ik svine folk sådan til, slet ik når man er her inde for at hjælpe folk..
Alle burde da være velkommen ligemeget hvor billigt/gammelt/pænt det er..
Bare mig eller?
aug 2005
Følger: 30 Følgere: 37 AV-enheder: 6 Emner: 28 Svar: 554
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 10 AV-enheder: 2 Emner: 23 Svar: 78
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
nu må du tænke på at os(hjælpe-admins) ikke kun er til for at hjælpe vi er jo også mennesker med holdninger og meninger...
altså når vi bruger vores såkaldte "position" skriver vi fx. hilsen www.hifigalleri.dk eller andet så der ikke kommer tvivl, om hvem der skriver...
så jesper M har faktisk også ret til at sige hvad ham mener, selvfølgelig trådte han måske lidt på ham... men som Jokke: siger. dette er HIFI.. ikke low-fi
Holger
sep 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 164
For man kan jo vælge minialæg.
F.esk inde på scootergalleri der må der da os komme knallerter små minibikes ind..
Men sådan er det nok bare her inde
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
100 % enig
aug 2005
aug 2005
aug 2005
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 142
Det hele bunder selvfølgelig i, at der ikke er skrevet om på Jesper Ms indlæg.
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 142
At det pågældende hifi-udstyr har været så dårligt at det ikke har kunnet komme ind, ved jeg så ikke da jeg ikke kender til sagens baggrund. Og ja, der er mange der "spam'er" forumet med tåblige spørgsmål om hvorfor deres anlæg ikke er kommet ind, men deri ligger min pointe heller ikke...!
feb 2006
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 8
blot et surt opstød.
ja ja jeg har ikke noget anlæg inde men lover det kommer!!
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
En Hjælpe Admin. er til for holde takt og tone... og det vil jeg ikke just kalde det der udfald...
Det nytter jo ikke noget han går og forteler hvordan og hvorledes tingene skal være, og tage beslutninger om hvor langt folk skal må gå og ikke... vis han selv går og kaster rundt med smarte bemærkninger og tale, og "rakker ned på andre"
Bare min mening.
The MBG
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
The MBG
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 5 Emner: 50 Svar: 482
For det første er det et minianlæg, som en hver kan købe i netto for 1200kr. Det er jo næsten bare det vores center højtaler koster.
For det andet gør jesper sit arbejde utrolig godt.
Hvis det er inden for disko branchen er der ikke en ting han ikke kan eller vil hjælpe med.
For det tredje, så må han godt have sine meninger, så kan du jo så bare være en af dem, som ikke bakker op om det..
Så i bund og grund er det vidst bare dig..
Hjælpe administrator