HD ready og Fuld HD - TV2 film HD {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har lige et spørsmål omkring mit sony 32 tommer Hd ready tv og min anden LCD TV philips i fuld HD 40 tommer
Bække fjernsyn er udstyret med MPG4 og DVB-C og DVB-T tuner, den enste forskel er at philips-et i 40 tommer er fuld HD og sony-et i 32 tommer kun er HD ready.
Jeg har den anden støreste pakke fra canal digital får kanlerne gemme antenneforeningen via kabel, og kan tage alle kanaler i SD på bække fjernsyn men de sender ogs en enkel kanal i HD. Tv 2 film HD, bække fjernsyn kan åbenbart tage kanalen og kan set på bække fjernsyn at billede er bedere på HD kanalen end når jeg ser dem i SD
Men hvad er så forskellen på det fulle HD og det HD ready, når de bække kan tage HD kanalerne. er det ligemget når jeg får mine kanaler gemmen kabel i stedet for Box ? eller viser det HD ready bare HD i en lidt mindre opløsning eller hvordan, forstår det ikke helt ?
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.568
nov 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
jun 2006
Dvs. ikke uden skalering. Men skalering tilføjer ikke umiddelbart noget i kvalitet.
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 667
Full HD er 1080 linier.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 362
jun 2006
nov 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
Nej den har jeg nemlig, har både TV 2 film i analo, SD og HD, der står selv oppe i hjørnet TV 2 film HD og kan se billede er bedere end SD, og jeg har ikke så meget forstand på det men jeg kan kun sige hvad jeg har og hvad jeg kan se
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 667
flere steder har de sendt digital tv på kabel tv, faktisk er det 10 år siden det første digitale signal blev sendt ud til forbrugerne
og mener det var TDC der gjorde det dengang.
det er bare først her på den seneste tid at det er kommet på tale, sådanfor alvor.
og har dit tv en DVB-C tuner, er det derfor at du kan se HD tv.
læs evt mere her
http://www.detnyetv-signal.dk/?gclid=COyuormexJoCFcmS3wod2iZdrg
HD ready og Fuld HD - TV2 film HD